vrijdag 16 april 2021

5- jarig huwelijk!



Vandaag een kaartje voor vrienden die 30 april 5 jaar getrouwd zijn. 
Een mooi jubileum voor een kaartje!
Ik heb een kaartje gemaakt naar de sketch van Creative Sketchy Girls.




 Ik ben begonnen met een witte cardstock die ik 15x15 heb gemaakt, dus iets groter dan normaal.
Daarop diverse lichte papiertjes want ik wilde eigenlijk een witte kaart maken maar dat lukt toch niet helemaal! Bovenaan een randje met allemaal hartjes.


Het plaatje had ook een beetje groen  van de stelen in zich dus ik heb een heel licht kleurtje groen erbij gekozen.


Boven in de hoek een strik van kant met een eyelet.


Onderaan de kaart een cijfer 5 in hologram papier, dat glimt zo mooi vind ik en een paar glitter steentjes.


Verder nog een tekst.
Het is een mooi kaartje geworden zeker voor dit doel vond ik! 
Het is wel leuk om dit soort romantische kaartjes te maken.

Vandaag vier ik mijn verjaardag voor de tweede keer in een lock down! Niet leuk maar ja!
Maar lekker taartjes halen bij de bakker! Ik hoef zelf niet te bakken dat scheelt dan weer!

Ik bedankt jullie voor je bezoekje en wens jullie een leuke dag en fijn weekeinde.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

1. Creative Sketchy Girls met een sketch


2. Creative Moments met alles mag #210

3.  4 Seasons blog met voorjaarskleurtjes, 3 van de 5 kleuren  gebruikt






12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en sjiek kaart. Zoveel mooie details. Die rand met hartjes op de kaart maakt het helemaal af. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van dit soort romantische kaartjes. Eigenlijk vind ik veel stijlen mooi.
    Deze kaart klopt helemaal, veel details, en beetje Bling Bling erop en een mooie strik, zullen jullie vrienden bij me zijn.
    Gefeliciteerd en maak er zelf een fijne dag van, kijk goed in je heen er is zoveel moois om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie, romantische kaart met een leuk plaatje en mooie strik. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet er van,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi romantische kaartje voor het jubileum paar. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie 5 jr huwelijks kaartje Marijke en jij bent jarig vandaag , van Harte proficiat en een fijne dag toe gewenst dikke digitale knuffel van ons...Epie en de birdies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marijke. Hopelijk toch een leuke dag ondanks de lockdown. Je hebt een mooie kaart gemaakt voor dat 5 jarig huwelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi huwelijkskaartje, Marijke.
    Proficiat met je verjaardag. Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie kaart gemaakt voor deze gelegenheid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook via blogs wil ik je graag nog een keertje feliciteren Marijke.....want net wat je schrijft.....het is al de tweede keer. Toch hoop ik dat de taartjes lekker waren.
    Het kaartje dat je laat zien is MOOI voor een 5-jarig jubileum.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je prachtige kleuren gebruikt voor de sketch van Creative Sketchy Girls. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Maura (DT CSG)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk voorjaarskaartje, heel mooi!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging in voorjaarskleuren op het 4 Season challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je deelname aan de kleurenchallenge van 4-SCB.
    Mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen