zondag 25 april 2021

Een dikke knuffel!

 


Ik ben al een poosje mijn papieren aan het opruimen en mijn stansen aan het herverdelen want het wordt langzaamaan een rommeltje.
 Ik heb mijn stansen allemaal weer soort bij soort bij elkaar gedaan en dat ziet er wel goed uit. 
Ik weet gelijk weer eens wat ik allemaal heb! En dat is best wel veel!
 Mijn papiertjes zitten allemaal weer met de kleuren bij elkaar, ook wel fijn! Ik heb weer een beetje lucht in mijn knutselhok.
Ik kwam ook dit papier tegen met allemaal streepjes en wilde daar iets mee maken.
Ik had ook nog een plaatje op mijn tafel liggen die er mooi bij paste. Toch viel het niet mee om meer kleuren erbij te kiezen.


Ik ben begonnen met een bruine cardstock en daar op een wit/beige cardstock en toen de streepjes.
Een groene ovale cirkel gestansd en deze door de embossing gehaald. 
Het plaatje erop en de vlinder ernaast hoorde ook bij het plaatje. Deze is verhoogd opgeplakt.


De bloemen zijn zelf gemaakt.


Een randje bovenaan en een tekst met een glanspapier erachter.


Ook aan de binnen kant dezelfde streep en ik had ook nog een klein plaatje van de afdruk van voren dus deze hier geplakt.


Wel een druk kaartje maar wel om iemand een hart onder de riem te steken.
Die komt wel ergens, op dit moment zijn er een paar mensen die wel een dikke knuffel kunnen gebruiken!
Nou dat is het weer voor vandaag. 
Ik ga nog even verder met knutselen en opruimen, ik moet nog een bak met blauwe papiertjes. 
Ik wens jullie nog een fijne dag en tot woensdag want dan hebben we de KKT bij Martina,
groetjes Marijke.



Er is een nieuwe uitdaging bij K&K met een Nederlandse tekst dus daar doe ik gelijk aan mee!


10 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    wat een mooie kaart. En handig dat je nu weer weet wat je allemaal hebt. Het is herkenbaar hoor. Opeens ontdek je dingen die je een beetje vergeten was, dat je ze had.
    Je kaart is mooi en dat streepjespapier is e=heel mooi.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Zet je nog even een link in je blogbericht??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi samengestelde kaart, het papier de stansjes en embossing folders het past super goed bij elkaar, fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat hè, het opruimen van je knutsel spullen. Je weet weer wat je hebt een je doet meteen weer leuke ideeën op.
    Deze kaart is een leuk, ik hou wel van die streepjes. En druk.....k weet het niet, het klopt bij elkaar, qua kleur, tekst, Bloemen en plaatje, dan vind ik het vak alleen maar mooi, dan valt het drukke weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met het streepjes papier en het leuke plaatje. Fijn als je weer weet wat je hebt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuk papier bij het plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het streepjes papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Leuke tekst. De kaart is erg mooi samengesteld. Veel succes met het opruimen. Af en toe is dat nodig... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart met een mooie rand

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke,
    Je komt wat tegen als je gaat opruimen. Je bent mooie papiertjes tegengekomen. Alles op je kaart past perfect bij elkaar. Mooie kleuren en een mooie nederlandse tekst. Superleuk dat je weer meedoet bij K&K. Lieve groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk wat meer organiseren in je spullen...weet je inderdaad weer wat je hebt. Mooi kaartje heb je gemaakt met de nederlandse tekst..heel liefelijk. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen