zaterdag 26 juni 2021

De kleur is paars!



Bij het opruimen van mijn papieren kwam ik van alles tegen en zo ook dit plaatje met de bloemen.
Ik heb er maar een kaartje van gemaakt geheel in het paars. Ook wel weer eens leuk.
Ik ben begonnen met een paarse cardstock en daarop een donkerblauw cardstock en een streepjespapier.
Bovenaan tussen de papiertjes een rand die ik met een handstans heb gemaakt.
 Ook die heb ik weer opnieuw ontdekt!



Het plaatje met daarachter een ronde stans van een paars dp en nog een extra paars dp en en lint met een strikje.


Beneden en boven in de hoek wat bloemetjes die drie D zijn geplakt.


Onderaan nog een paar blaadjes bij de bloemen uitgeponsd met een handpons. Deze zijn ook leuk want daar kan je mee ponsen en embossen. Ik had er een paar gekregen van een vriendin die er klaar mee is!


Bovenaan ook nog een tekst in het paars. In de hoekjes een paar sterretjes.
Wel dit was het wel weer. Valt verder niet meer over te vertellen.
Ik wens iedereen een fijn weekeinde en veel zon.
Vandaag is mijn oudste zoon jarig, maar we zijn nog niet thuis. 
Volgende week maar op verjaarsvisite gaan!
Bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.




 

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad mooi, al dat paars, maar doordat je toch ook wat kleine details in andere kleuren hebt toegevoegd is het niet saai of teveel paars.
    Gefeliciteerd met je zoon, volgende week op visite gaan kan natuurlijk ook, hij is daardoor gewoon lekker lang jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met het mooie plaatje een hele mooie kaart gemaakt, echt alles perfect gecombineerd, geniet nog van je vakantie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie paarse kaart.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen