donderdag 1 juli 2021

Week 26 bij 52 WTC met een reminder

 


Week 26 met de kerstkaartjes van 52 WTC.
We zitten alweer op de helft van de 52 weken, dat gaat wel snel he?
We zitten zo weer voor de kerst! Maar eerst nog maar even zomer nietwaar?

We hebben deze week nog de reminder van de uitdaging van Bep die graag een sneeuwpop op je kaart wil zien!
Ik heb nu de andere stempel van Magnolia gekozen.
Volgende week heb ik nog de derde, dan heb ik ze allemaal weer eens een keertje gebruikt!
Hier ben ik begonnen met een witte cardstock en daarop een grijs papier, daarop diverse designpapiertjes en het plaatje.


De stempel heb ik gekleurd met de copics en wat accenten aangebracht met een fluorstift. 
Vond ik wel eens leuk en valt lekker op!


De foto's zijn allemaal gemaakt in de tijd dat er sneeuw lag op mijn zolderraam dus ze zijn wel wat donker geworden. Sorry!
Maar het is wel weer eens leuk om te kleuren en je oudjes tevoorschijn te halen.
Doen jullie nog mee deze week?  Ik wens jullie veel succes.
Ik zit nog op de Veluwe te genieten van alle mooie dingen daar!

Bedankt voor jullie bezoekje en commentaren en groetjes
Marijke.






12 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje met de vrolijke sneeuwman
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met deze leuke sneeuwpop! Hij valt lekker op met zijn fluomuts!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met deze leuke sneeuwpop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Marijke! Die fluo-accentjes vallen wel op, origineel! Was je nog geïnspireerd door het neon-gebruik van het KKT?
    Veel plezier op de Veluwe!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker flashy met dat oranje! toffe reminderkaart voor de sneeuwpoppenchallenge.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze Magnolia stempel is weer erg mooi, die leive sneeuwpop met zijn lantarentje om een beetje licht te geven in de donkere dagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is een leuke sneeuwpop Marijke. Mooie feestelijke kerstkaart heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke, vrolijke kerstkaart !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat neon randje en pompoentje vind ik leuk zeg.
    Wat een leuke gezellige kaart.
    Foto's genomen toen er sneeuw lag, wauw, dat is al lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Vooral met dat neon op je kaart.
    Het mutsje geeft licht:)
    Veel plezier nog op de Veluwe.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met het glitterpapier en het fluo oranje mutsje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen