donderdag 15 juli 2021

Week 28 bij 52 WTC.

 


Week 28 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Vandaag mogen Nancy en ik een voorbeeldkaartje aan jullie laten zien.
Ik heb een echt winterkaartje gemaakt in juli!
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een blauw ruitje waar een glittertje in zit. Jammer,  niet echt te zien op de foto!
Dan daarop een wit cardstock waar ik een stans heb gebruikt van allemaal sneeuwsterren om de rand
.

En daar dan op het plaatje van de schattige uiltjes met oorwarmers!


Ik vond ze zo leuk! Moest er een beetje om lachen!


Onderaan nog een sneeuwpop erbij met een mooie glitterhoed op!
Een tekst erbij en klaar is de kaart.

Hebben jullie er nog zin in een kerstkaartje in juli?
Deze heb ik al ver van te voren gemaakt moet ik eerlijk bekennen dus in de zomer maak ik niet veel kerstkaartjes!

Ik wens jullie veel succes en geniet  een beetje van het weer.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.


17 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke blauwe kleurtjes en wat een schattige vogeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke voorbeeldkaart Marijke lekker vrolijk !!
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke ijzige kerstkaart met die twee grappige vogeltjes erop.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, Marijke, wat een lieve vogeltjes!
    Ik maak bij vlagen kerstkaarten, ook in de zomer en zeker als het van dat regenachtige weer is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk met die birds !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met die lieve vogeltjes, zo schattig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die uiltjes zijn zeker schattig Marijke. Een mooie kerstkaart weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk winters kaartje met de uiltjes. De oortjes blijven lekker warm. Ik vind het nu wel iets moeilijker om kerstkaarten te maken, maar probeer ermee door te gaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi winters kaartje en superleuke uiltjes.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kerstkaartje deze week.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstkaart met die schattige uiltjes ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart met de schattige uiltjes!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik maak gewoon elke week een kerstkaart, blijf het leuk vinden. Jouw kerstkaart met de schattige uiltjes is superleuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. grappig plaatje met de uiltjes met hun oorwarmers! prachtige stans rond het plaatje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen