vrijdag 16 juli 2021

Vlinders!



Vandaag nog een verjaardagskaartje die ik in mijn de vakantie heb gemaakt.
Het is een paars kaartje geworden.
Ik ben begonnen met een lila cardstock en daarop een paar verschillende dp's in het paars.
Daartussen een vlinderrandje die gestansd heb met een handpons.


Een lint wat ik drie keer heb omwikkeld om het bovenste papier en nog een strikje daarom heen gedaan.
Onder het plaatje een papier met ook allemaal vlinders en een stukje roze glans papier.



Het plaatje met de mooie vlinder op een paars bloemetje.
Ik heb mijn nieuwe stans weer gebruikt met "Happy Birthday" die ik dubbel heb geplakt.


Bovenaan in de hoek ook nog een bloemenhoekje van paars glitterpapier.


En verder heb ik nog twee kleine vlindertjes uitgeknipt van het papier zoals onder het plaatje en onder en boven eentje opgeplakt.
Een mooi kaartje toch geworden?
Hij krijgt wel weer een bestemming, dat is zeker.
Wel dat was het weer voor nu, het weer wordt hier al beter. 

Ik moet wel iedere keer aan Limburg denken, aan al die mensen die hun huizen en spulletjes kwijt zijn, wat een vreselijke ramp he? Ik hoop dat die mensen snel hulp krijgen en ook financieel. 
Het zal je maar gebeuren!!
Wel ik wens jullie allemaal een fijn weekeinde toe en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.


 

5 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje maakte je…heel fijntjes met de vlinderrand.
    Ja het is echt dramatisch voor die mensen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een LIEF kaartje Marijke en vlinders doen het altijd GOED op een kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig vlinderkaartje Marijke!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie en sierlijke vlinderkaart heb je gemaakt. Ja, vreselijk als je zo je huis kwijt raakt en alles wat je hebt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met vlinderplaatje en vlinderrand.
    Ja, echt heel erg voor de mensen die door de overstromingen getroffen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen