donderdag 8 juli 2021

Week 27 bij 52 WTC

 
Week 27 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Er is een top drie van de uitdaging van vorige week:

1. Wies (12
2. Marian (25)
3. Anita (7)
Dames van harte gefeliciteerd allemaal!

Ik heb deze week nog een kaartje gemaakt met de Magnolia sneeuwman. 
Deze keer weer een andere sneeuwpop, nummertje drie!


Het is de sneeuwman met de sneeuwster. Ik heb hem gekleurd en uitgeknipt. Hij staat zo leuk tussen de bergjes sneeuw.


Ik ben begonnen met een donkergroene cardstock en daar diverse papiertjes op. 
Op het stippeltjespapier nog een paar witte boompjes van glitterkarton gestanst.


Op de bergjes een paar glitter sneeuwsterren en een tekst.


Bovenaan een sneeuwrandje en nog een tekst die ik verhoogd heb geplakt.


En de binnenkant nog een groen papier met boompjes en een tekst van de action.
Ik vind hem weer leuk ondanks dat het een oude stempel is.
We zitten wel midden in de zomer, maar doen jullie nog mee iedere week? 

Wij zijn weer terug van de vakantie in Nederland. Was heerlijk alleen het weer viel iets tegen.
Maar ik moet zeggen dat alles wel heel mooi groen is, maar je ziet ook alleen maar groen en kan niet verder kijken  dan je straatje op de camping.
 Ik mis wel de mooie uitzichten van bergen en vergezichten van Frankrijk.
Maar misschien volgend jaar weer.

De pups zijn ondertussen al geboren.
Hier op de foto 2 weken oud. Helemaal links zijn de de 2 reutjes en verder allemaal teefjes. 
Wij krijgen een teefje maar weten nog niet welke.


Het zijn kooikers. Dat was onze vorige hond ook en we vonden dat een fijn ras.
Nu maar afwachten welke voor ons bestemd is. Vrijdag gaan we voor het eerst op kraamvisite. Spannend!
Nou, dit was het voor vandaag. Ik wens jullie allemaal succes met de kerstkaartjes en ik kom weer gezellig bij jullie langs vandaag.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.






16 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de vrolijke sneeuwman, leuke combinatie van papier en details, wat een schattige hondjes spannend hoor wie er bij jouw komt wonen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Marijke en nog even spannend welke pup bij je komt wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met alweer zo'n leuke sneeuwpop Marijke. En ja, vakantie in Nederland is anders dan vakantie in Frankrijk, hoewel het natuurlijk wel uitmaakt waar je bent :-) In Limburg kun je behoorlijke vergezichten hebben...
    En wat een snoezige puppies. Leuk dat je binnenkort op kraamvisite mag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier op kraamvisite morgen. Leuke kerstkaart! Ik denk dat ik deze sneeuwpop de mooiste van de 3 vind.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve sneeuwpop op je mooie kaart.
    Leuke foto van de pups. Veel plezier op de kraamvisite.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterse kaart Marijke lekker cool !!
    Wat lieve kooikerpups Wwooww......ze zijn cute
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook een mooie sneeuwpop Marijke, ik vind ze allemaal zo lief kijken. Mooie kerstkaart heb je ermee gemaakt. O wat lief al die puppies en wat spannend op kraamvisite.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met deze vrolijke sneeuwman. Wat leuk dat je puppie eindelijk is geboren, en jullie nu op kraamvisite mogen gaan! Leuk om ze allemaal zo gezellig bij elkaar te zie liggen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart !!!
    Wat leuk , voor het eerst op visite.
    Ik kon ook niet uitzoeken welk teefje ( teckel).
    Maar ik had een voorkeur en.... ik kreeg haar !
    Was toen super blij !! Ze is nu 1 jaar en een top hond !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Maijke met de lieve sneeuwpop!
    En wat zien die hondjes er lief uit!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is het. EN die puppy's, zo schattig! Ik ben ook benieuwd welke jullie straks als huisgenoot zullen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een schattige kerstkaart met de Magnolia sneeuwpop.
    En succes met het uitkiezen van de schattige pup.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is weer een hele mooie kerstkaart met de sneeuwman. Zó lief de puppy's, wij gaan zondag puppy's knuffelen, mijn dochter heeft weer een nestje (4) Aussies..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marijke,

    Leuke winterkaart maakte je!
    Dankjewel voor jouw reactie op mijn kaart. Als ik daar wil doorklikken op jouw naam om te reageren, kom ik op een leeg scherm met alleen jouw naam op en geen blogvermelding. Ben je dan maar even gaan opzoeken via het 52-weeks-bog... Wou dit even melden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit blijft een schattige sneeuwpop ! Leuke kerstkaart! Hoe lief ook de foto van het puppy-nest! Ga je mogen kiezen uit de teefjes bij het kraambezoek of beslist de fokker? Indertijd bij Loeka zou het ook de fokker geweest zijn die besliste welke pup gaat naar waar. Maar toen wij op kraambezoek gingen was er maar één pup die écht aandacht voor ons had. En dan had ik zo iets, die wordt het ! En dat is ze ook geworden :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen