woensdag 24 november 2021

KKT poederroze met okergeel!

 


Vandaag de laatste woensdag van de maand dus we hebben weer een KKT bij Martina!

Deze maand de kleuren poeder roze van vorige maand en de nieuwe kleur okergeel!
Dat vind ik een mooie combinatie maar o zo moeilijk te maken.
Ik had nog een kaartje nodig voor mijn schoondochter die 40 werd. 
Ik had al een kaartje gestuurd via de post, maar we zijn ook op bezoek geweest en dan vind ik het leuk nog een kaartje mee te nemen met het geld erin! Want dat was wat ze wilde.
Dus een geel kaartje met roze.
Ik ben begonnen met een geel cardstock en daarop een roze papier die ik door de embossing heb gehaald.
Daarop een goudgeel en roze geruit papier.


Het hoera ook uitgestansd uit het gouden papier.


De ballonnen uit een iets donkerder roze en de cijfers dubbel uitgestansd.
nog een bloemetje op de ballonnen.


Ook aan de binnenkant in de kleuren gebleven.
Een roze papier waar het geld tussen kan en een paar ballonnen. 
Aan de andere kant ook een roze gemarmerd papier.


Ze heeft de kaart al gehad dus hij is al weg. Ze vond hem mooi!
Wel dit is het weer voor deze keer. Ik heb maar een kaartje, want ik vind het toch wel een heftige combinatie.
Benieuwd naar de andere kandidaten, kijk dan bij Martina. 
Hier zijn ze allemaal te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en ik kom zeker even bij jullie langs deze dag,

Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van de 2 Sisters met : ruitjes

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor de jarige Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuke kaart geworden. Persoonlijk door de leeftijd. Je kunt ook meedoen bij de Egel... daar vragen we goud/zilver op je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, feestelijke kaart, leuke deze kleuren combinatie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje in de gevraagde kleurtjes, feestelijk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor je schoondochter!! Mooi gemaakt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan in deze kleurencombi. Er is zoveel op te zien!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met veel te zien. Tof
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marijke,

    Ik was dus helemaal in de war en dacht dat ik nog een weekje tijd had... Niet dus. Vanmorgen dus een andere kaart gepost. Maar ondertussen maakte ik mijn KKT en ze staat net op mijn blog... Je kan dus alsnog komen kijken...

    Jij hebt hier wel een knallende verjaardagskaart gemaakt... Goed dat ze blij ontvangen werd...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk Marijke, deze kaart voor je schoondochter met haar kroonjaar.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je schoondochter. 40 jaar, dat is mijn zoon van de zomer geworden. Mooie kaart maakte je voor haar. lekker vrolijk zo. En ik vond het ook een lastige combinatie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooi, gezellig kaartje heb je gemaakt, geslaagd
    helemaal leuk zijn je kaartjes geworden en wel 3 ! Wat heb jij je lekker laten gaan. Een andere kleur combineren mag uiteraard wel. Zolang maar de kleurencombo duidelijk aanwezig blijft en primeert is er helemaal geen probleem. Dat is bij jou helemaal goed zo !
    bedankt om weer mee te doen deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. feestelijk kaartje, je schoondochter weet nu wel hoe jong ze geworden is, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vond het ook niet zo'n makkelijke combi, maar je hebt er een mooie verjaardagskaart mee gemaakt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je schoondochter en mooi kaartje heb je gemaakt in de kkt kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk! Heel tof voor je schoondochter. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart in de KKT kleuren voor je schoondochter Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kaart voor je schoondochter.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen