donderdag 4 november 2021

Week 44 bij 52 WTC met een reminder

 


Week 44 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Deze week nog een reminder van de uitdaging van vorige week en jullie kunnen nog meedoen met deze uitdaging tot vanavond.
De uitdaging is van Martina en zij heeft gekozen en voor veel goud op je kaart.

Nou ik heb de muisjes er nog maar eens bij gepakt, die houden wel van goud en glitter!
Ik ben begonnen met en witte cardstock en hierop een gouden stipjes dp.
Daarna het groen dp waar ik een hoekje van af heb gesneden, want daar zit een labeltje achter.



Op het groen de muisjes, die ik nog wat heb gekleurd met de copics.
De kerstmuts heeft wat glittersneeuw aan de rand. 
En de cadeautjes hebben ook een mooi gouden papiertje!


Op het labeltje een tekst ook in het goud.


Ik vind deze muisjes zo leuk dat ik al heel wat kaartjes heb gemaakt met ze!
Wel dit was het weer voor vandaag. 
Ik wens iedereen veel succes met zijn kerstkaartje en bedankt voor het langskomen.
Ik kom jullie zeker even een bezoekje brengen.
Groetjes Marijke.




22 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje met het leuke papier en de schattige muisjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de schattige muisjes Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief en schattig kaartje met de muisjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met schattige muisjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie reminder Marijke , o lief die muisjes
    Groeten Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die leuke muizen stelen echt de show op jouw kaart! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat zijn die muisjes mooi en zo lief.
    Ze staan prachtig op je mooie kerstkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die muisjes zijn echt super leuk!
    Mooie gezellige kaart heb je er mee gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk met die muisjes !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kerstkaart met de muisjes en de gouden accenten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze inderdaad toch altijd schattig, die muisjes, Marijke. En leuk dat hoekje met het label er achter.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattige kaart met die lieve muisjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is ook een schattig stelletje en ze staan mooi op je leuke kerstkaart Marijke.
    Een mooie kerstkaart ter inspiratie van de lopende challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Marijke.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Marijke,

    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart!
    De link in jouw berichtje werkte niet, dus ik ben je even moeten gaan zoeken...

    De jouwe vind ik super schattig met die geweldige muisjes... (heb ze ook al willen bestellen)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief kaartje met de leuke muisjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig kerstkaartje met die lieve muisjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi kaartje met schattige muisjes. Ik kan het me voorstellen dat je meer kaarten hebt gemaakt met dit leuke stel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat schattig is dit zeg, die muisjes zijn zo lief !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk en lief kaartje maakte je voor de challenge
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze muisjes toveren instant een lach op je gezicht ! Heel leuke kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen