maandag 27 december 2021

Top 9 van 2021.


Top 9 van mijn mooiste kaarten over 2021.

Dat vind ik dan!

      

            
Ik heb een top 9 gemaakt van wat ik de mooiste kaarten vind van het jaar 2021. Het zijn allemaal verjaardagskaarten. Moest een top 10 worden maar de plaatjes gaan niet goed naast en onder elkaar.

 Met de kerstkaartjes ga ik dit ook doen denk ik. Vind het wel leuk! 
Ik heb even geen zin om met deze dagen aan de knutsel te gaan dus geef ik even een terugblik. 
Onze Lucky kan trouwens ook traplopen en ook de bovenste open trap loopt ze heel makkelijk op. 
Zo dacht ik nog veilig boven te zitten met al mijn hobbyspulletjes om mij heen en nu moet ik iedere keer kijken wat ze nu weer pakt. 
Moet ook goed opletten dat ik de deur goed dicht doe want anders komt ze met een stuk papier of iets anders aanzetten. Reuze vermoeiend! haha! 

Donderdag hebben we de laatste donderdag van de maand en dus nog een uitdaging erbij.                         Doen jullie nog mee? 
Wel fijne dagen nog en ik kom donderdag met nog een kerstkaartje bij 52 WTC.
 Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
                 Marijke.



4 opmerkingen:

  1. Dit zijn inderdaad stuk voor stuk mooie kaartjes.
    Leuk om te doen, zo'n terugblik.
    Haha, ja, jonge hondjes houden je jong😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie top 9. Leuk om zo even terug te blikken. Nog een fijne dag. Ben er zeker bij donderdag..Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Top 9 heb je samengesteld, wij hebben een hele steile trap en Dexter doet geen enkele poging om naar boven te klimmen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen