donderdag 2 december 2021

Week 48 met een reminder bij 52 WTC.

 




Week 48 bij 52 WTC met de kerstkaartjes.
Deze week nog de reminder van de uitdaging van Ineke met het kleurenpallet en de kerstboom op je kaart.


Ik heb nog een beetje goud toegevoegd omdat dat ook in het papier onder zit.
Ik ben begonnen met een petrol blauwe cardstock en daarop een lichtblauw papier met gouden streepjes.


De zijkant van de kaart heb ik uitgestansd en uitgesneden met een de tekst "Merry Christmas" en dat drie keer.


Verder een mooi boompje met een glitterpapier gestansd en wat palletjes erbij. Onder de boom een restje van het papier wat binnen in zit.
Het is geen hoogvlieger, vind ik zelf maar ik had echt moeite met deze opdracht. Is wel te zien he?
Ik hoop dat jullie het er beter afbrengen. er is een leuk prijsje te verloten en de drie winnaars mogen een keertje gastdesigner zijn. Dus dames doe je best.
Ik kom zeker even langs vandaag. Veel succes allemaal met de opdracht.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.










18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Marijke leuke kerstboom stansjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het wel erg mooi.
    Juist met dat kleine beetje goud erbij, lekker Kerstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met blauwe en gouden tinten leuke kerstboom stansjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, leuk modelletje is het!
    Misschien is de volgende challenge wel 'meer jouw ding':)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch een mooie kaart geworden Marijke! Leuk gedaan met de 3-kleurige tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met die randstans !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kerstkaartje Marijke , dat foil is leuk erop
    Fijne dag met Wintergroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er toch een mooi kerstkaartje van weten te maken in deze kleurtjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marijke....wat zijn de boompjes mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart Marijke, leuk de gegolfde rand met tekst. Ik vond het ook lastig, mij is het niet gelukt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi met het glitter erbij en de herhaalde tekst ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een feestelijke kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms is het lastig dan zit je even vast... je hebt er toch nog wat van kunnen maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke boompjes op je kaart, Marijke! En die "golf" vind ik ook heel mooi.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Marijke.
    Leuk met de golvende randstans en de metallic kerstboom.
    Groetjes Antje










    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke glitter kerstkaart met mooie tekst-randstans.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart. Leuke snijmallen gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen