donderdag 13 januari 2022

Week 2 bij 52 WTC.

 


Week 2 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
We hebben de uitslag van de uitdaging van vorige week:
1. Henriëtte (7)
2. Ans (19)
3. Danielle (31)
Dames van harte allemaal. Leuk dat er zoveel kaarten nog meededen voor januari! 

Voor deze week heb ik een recht kaartje. 
Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een papier met groene takjes.
Een daaroverheen een rood geblokt papieren strook. 



De hond is een voorgedrukt plaatje die je zo kunt uitdrukken. Ik heb hem iets verhoogd opgeplakt.


Het takje met de strik is uitgestanst en de tekst heb ik op een groene cirkel geplakt en daaronder nog een glitterrand.


Een eenvoudig kaartje en snel klaar maar wel een leuke vind ik zelf.
We moeten er nog langzaam inkomen toch? 
Dit is nog een kaartje van vorig jaar die al weggestuurd is.
Wel dit is het weer voor vandaag. 
Er zijn weer voorbeeldkaartjes bij 52 WTC te zien van Bep en Ingrid.
Veel succes allemaal en ik kom zeker even langs.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
Marijke.



16 opmerkingen:

  1. Hij is zeker leuk. De tekst en de misletoe die er hangt maken de kaart extra plezant. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk en vrolijk kaartje Marijke.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke details en plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Marijke met leuke hond en pakjes
    Fîjne onderdagsgroetjes Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met lief hondje en leuke tekst, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met de hond in de hoofdrol. De tekst komt mooi uit in de groene cirkel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart met deze mooie hond.
    Een toffe layout.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en wat grappig die tekst erbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien snel, maar heel leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kerstkaart met die geduldig wachtende hond erop Marijke. Is Lucky ook zo geduldig hihi?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje marijke....je hebt een leuke tekst gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje met leuk plaatje en tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart, leuke tekst heb je gebruikt i.c.m. met de mistletoe..en wat een leuk plaatje van het hondje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marijke,

    Leuk, jouw kerstkaart!
    Als ik op jouw naam klik, bij het bericht dat je bij mij achter laat, kom ik nooit op jouw blog terecht... Misschien eens nakijken. Ook bij het KKT lukt het niet altijd om door te klikken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen