donderdag 27 januari 2022

Week 4 bij 52 WTC met een uitdaging

 


Week 4 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
De laatste donderdag alweer van januari dus we gaan weer aan de uitdagingen beginnen. 
Deze keer mocht Nancy kiezen en zij wil graag kaarsjes op je kaart zien.
Ik had nog een oud knipvel van Daantje met allemaal plaatjes van kaarsjes in diverse kleuren.
Ik heb de paarse variant gekozen.

Dus ik ben begonnen met een lila cardstock en daar diverse paarse papiertjes op. 
Dat viel nog niet mee, ik heb niet zoveel paars.



Het plaatje met de paarse kaarsen. 
Er onder nog een glanzend karton ook in het paars.


Een takje ervoor met daarin nog een paarse kaars. Niet goed te zien helaas.


En nog een zilveren kerstbal met kaarsjes erin.


Nog wat tekstjes erbij en de kaart is klaar.
Doen jullie weer mee met deze uitdaging?
Ik vond hem moeilijk want eigenlijk heb ik weinig dingen met kaarsen, maar zo met stansjes gaat het best en viel het eigenlijk nog mee!
Veel succes allemaal en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.






21 opmerkingen:

  1. Leuke paarse kerstkaart Marijke! En die kerstbal met kaarsjes erin is ook tof!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart in hele mooie kleuren Marijke, ik houd van paars….kaarsen genoeg dus geslaagd voor de challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met kaarsen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje inde paarse kleurtjes en de kaarsjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige en vrolijke kerstkaart! Ik heb ook weinig knutselspullen met kaarsen, dat wordt zoeken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart marijke in deze mooie/warme kleuren.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart in dat paars met het leuke kaarsen plaatje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al zijn het echt mijn kleuren niet, ik vind jouw kaartje toch wel heel erg leuk.
    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de gekleurde kaarsen Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hel erg mooi hoor deze kerstkaart met de kaarsjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi plaatje heb je gebruikt en leuk deze kerstkaart in het paars. Ik had helemaal geen stansjes van kaarsen, gelukkig wel een plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een sprankelende kerstkaart in een mooie kleur paars Marijke en kaarsjes genoeg hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met kaarsen ter inspiratie van de challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. helemaal leuk kaartje heb je gemaakt !
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart in deze paars tinten.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi in deze kleuren !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. eens wat anders in deze kleurencombi, heel mooie kaart!
    benieuwd naar je kaartje volgende week, zal vast lukken!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie zoveel leuke kaartjes met allemaal verschillende kaarsjes.
    Dat is zo leuk van een challenge, al die diversiteit.
    Jouw kaart vind ik heel mooi.
    Ik hou van zo'n "toef" zoals jij hebt links onderin.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart in lila met die kaarsjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen