zaterdag 27 augustus 2022

Zomers kaartje!



Vandaag een zomers kaartje met een lekker drankje.
Ik had ooit van een vriendin een aantal designpapiertjes gekregen die zij al op een cardstock had geplakt en aangezien zij met knutselen is gestopt heb ik dat allemaal gekregen.
Af en toe pak ik daar iets uit, want het moet toch een keertje op he?
Daar zat ook dit vrolijke papier bij met geel eronder.
Maar dan ik het nog moeilijk er iets mee te doen.
Ik heb er blauwe stroken overheen gedaan want anders was het wel erg druk zo samen met het plaatje.
Dus een gele cardstock en daarop een bonte kleurenpapier.


Een vrolijk zomers plaatje erbij en daar ook nog een geel cardstock onder geplakt.


Verder het heerlijk glas met drank en een vrolijke zonnebril maakt het zomerse kaartje wel af.
Ook de tekst in het geel.


Een vrolijk kaartje toch? 
Dit zijn kaartjes die ik echt alleen maar in de zomer maak.
 Hebben jullie dat ook? 
Winterkaartjes kan ik het hele jaar door maken maar echte zomerkaartjes niet, 
dan moet de zon schijnen en warm zijn!
Nu is het al laat in de zomer, maar ik heb hem in juli gemaakt, 
toen we net terug waren van de vakantie, dus de stemming zat er nog goed in!

Wel dit is het weer voor vandaag.
 We zijn weer op weg met de caravan voor de najaarsvakantie voor weer een rondreis naar Frankrijk, maar dan net andersom dan we in het voorjaar hebben gedaan.
We beginnen nu aan de kust.
Gaan weer heel andere dingen zien en beleven.

Ik wens jullie een fijn weekeinde bedankt voor jullie bezoekje,
Groetjes Marijke.







 

7 opmerkingen:

  1. Mooie vrolijke kaart met dit leuke papier en plaatje!
    Veel plezier op jullie tocht met de caravan!
    Groetjes Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een vrolijk, zonnig kaartje Marijke, in deze gezellige kleurtjes. Alles past helemaal mooi bij elkaar!
    Ik zie dat - als ik dit schrijf - jullie alweer op weg zijn met de caravan voor een nieuwe vakantie naar Frankrijk. Hele goeie reis gewenst en een prachtige vakantie! Genieten!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk vrolijk zomers kaartje zeg, heel veel plezier op jullie vakantie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een op en top zomers kaartje! Leuk dat je wat spullen kreeg van iemand. En ik wens je een fijne vakantie! Heerlijk als je daar zoveel tijd voor hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat en mooi kaartje met het heerlijke zomerse kleurtjes dp en leuke plaatje
    ik probeer wel altijd een beetje het seizoen te volgen behalve dan elke donderdag de wekelijkse kerstkaart
    nu komen er binnenkort weer herfstkaartjes op mijn blog
    fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zomers kaartje, met leuke papiertjes en plaatje. Als ik kaarten maak hou ik ook rekening met de seizoenen,behalve kerst die maak ik het hele jaar door.
    Fijne vakantie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n fruitig kaartje.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen