zaterdag 30 maart 2024

Paaskaartjes!




Ik heb voor mijn twee kleindochters een paaskaartje gemaakt! 

Jaja, ik heb ineens twee kleindochters zo leuk! 
De oudste van mijn man heeft een nieuwe vriendin met een dochter en dat is onze bonus. 
We hebben toch al zo'n jongensgezin met 4 zonen en 4 kleinzonen en maar 1 kleindochter dus deze is heel welkom! 
Dus ik heb een paaskaartje voor de meiden gemaakt!

De eerste is een dieptekaartje met een plaatje van de knipvellengalerij.
Daarop nog een cirkel met een mand met eieren en een tekst. Deze is wat verhoogd opgeplakt.
Verder niets, dus lekker makkelijk!



Aan de binnenkant nog een leuk plaatje met een kuikentje.


De andere kaart is een geel kaartje met een stans van SL.
Ook heel eenvoudig gehouden. Met mooie plaatjes van de knipvellengalerij en een tekst.



Aan de zijkant ook nog een vrolijk plaatje.



Het zijn twee heel eenvoudige kaartjes maar ze zijn op het allerlaatst nog gemaakt dus ik had een beetje haast.
Ze waren nog op tijd voor de Pasen dus dat was goed.

Wel dit is het weer.
Ik wens jullie een fijn paasweekeinde toe.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.









 

8 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje met de schattige paasplaatjes en de leuke details die zullen best in de smaak vallen bij de meisjes
    fijne pasen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He5 zijn twee hele mooie kaarten geworden. Het hoeft niet altijd ingewikkeld…. Dat denken we soms zelf. Maar d3 ze zijn zo mooi met deze leuke plaatjes. Alvast vrolijk Pasen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaartjes , mooie kleur gebruikt.
    gezellige paasdagen .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan voor je meiskes!
    Fijne dagen, groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie paaskaarten heb je gemaakt voor de meisjes, altijd leuk om zo'n kaart te ontvangen, je hebt leuke plaatjes gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan wordt het een het ander gezin als er meisjes bij komen. Twee leuke en lieve paaskaarten heb je gemaakt. Fijne dagen! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen