woensdag 3 april 2024

Naar Japan!

 




Vandaag laat ik jullie een kaartje zien voor Daphne een buurmeisje.

Zij is vertrokken naar Japan voor een half jaar om daar een studie en ervaring op te doen.
Een hele stap en vind dat wel een kaartje waard.

Ik heb een beetje Japanse kleuren aangehouden en ook nog een soort van Japanse bloemenpapier gevonden.
Ik ben begonnen met een oranje cardstock en daarop een mooi oranje bloemenpapier.
Daarop een lichter papier met daaronder een oranje hologrampapier als rand.
Eronder nog een blauwe balk.


Een blauwe cirkel in de kleur van het plaatje.
Het plaatje is een Magnoliaatje en die heb ik gekleurd met de copics.
De randjes van de jas nog een beetje aangetipt met glans tickels.


Er is  ook een tekst opgezet maar toen had ik de kaart al gefotografeerd en daarna gegeven aan Daphne dus kon ik niet meer op de foto zetten.
Ze was er blij mee. Ik had er een cadeautje bijgedaan van een puzzelboekje met Japanse puzzels. 
Had ik nog nooit van gehoord maar die kende ze wel, gelukkig!
Voor in het vliegtuig, want daar moet ze 13 uur inzitten, dus kan ze wel even wat hersengym gebruiken.
Een hele onderneming vind ik maar wel heel bijzonder.
Hopelijk gaat het goed en stuurt ze af en toe wat foto's.

Wel dit is het weer voor vandaag. 
Ik wens jullie een fijne dag  

Bedankt iedereen voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.





5 opmerkingen:

  1. Ik zag mijn naam en werd meteen naar dit bericht toegetrokken natuurlijk.
    Wat een bijzondere ervaring, wat mooi, dat nemen ze haar nooit meer af.
    Lief om zo'n toepasselijk mooi kaartje te maken en er een klein kadootje bij te doen, zal Daphne heel blij mee zijn.
    Veel plezier met je verjaardag vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige kaart maakte je voor je buurmeisje met mooi papier…heel Japans!
    Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart in Japanse stijl voor je buurmeisje, echt heel lief om dit te maken en met puzzelboekje is ze vast blij, als de reis zo lang duurt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie, toepasselijke kaart voor je buurmeisje gemaakt Marijke. Heel mooi zoals je het thema doorgevoerd hebt en dat afdrukje heb je mooi ingekleurd. Leuk dat je zo'n puzzelboekje erbij hebt gedaan, inderdaad handig tijdens de lange vlucht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge, dat klinkt inderdaad bijzonder zeg! En wat lief dat je een kaart en een cadeautje aan haar bracht.
    Leuk Japanse puzzels. Ken ik niet, maar wat een tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen