zaterdag 13 april 2024

Een kaartje voor Jesse!



Vandaag een kaartje voor Jesse.

Dat is mijn kleinzoon en hij wordt 16 jaar. 
Ik vind het moeilijk voor deze leeftijd een kaartje te maken en zeker voor een jongen.

Ik ben begonnen met een grijze cardstock en daarop een zilver hologrampapier en een blauw grijs papier.



Onder het plaatje ook een zilver hologrampapier. Nog een tekst erbij van blauw glanskarton.


De stans van de man heb ik twee keer uitgestanst, een donkergrijs eronder voor een beetje schaduw effect.


Ook aan de binnenkant nog het een en ander gedaan. 
Een rits met een tekst erin en twee spetters boven en beneden.
Aan de andere kant nog een blauw papier.
Het is wel een stoere kaart geworden vind ik. Mijn kleinzoon is ook een stoere jongen. 
Hij steekt al drie koppen boven mij uit, niet normaal meer tegenwoordig!

Morgen gaan we zijn verjaardag vieren en vandaag de mijne. Dit kon even niet anders. 
Er zijn veel mensen bij ons jarig in april!
Een druk weekeind dus.

Dus ik zeg bedankt voor jullie bezoekje en een fijn weekeinde,
 groetjes Marijke.








 

4 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met de verjaardag van je kleinzoon, wat een mooi kaartje maakte je voor hem met de stoere elementen
    fijn weekend met de verjaardagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jarige kleinzoon Marijke. Je hebt een stoere kaart voor hem gemaakt! Ook gefeliiteerd met je eigen verjaardag! Maak er een leuk weekend van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een gave en stoere kaart voor je kleinzoon, leuk plaatje en de stans past er perfect bij.Alvast een hele fijne verjaardag, mijn kaart is onderweg,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen