donderdag 11 april 2024

Week 15 bij 52 WTC.


Week 15 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag laten Ingrid en ik jullie een voorbeeldkaartje zien bij 52 WTC. 
En ik dacht laat ik nog een reminder maken van de uitdaging.

De uitdaging is van Colien en zij wil iets of iemand met een gewei op je kaartje!

Ik heb er een rode kaart van gemaakt. (Dat is mijn favoriete kleur zoals jullie wel weten)

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een rood hologram papier en daar
weer een donkerrood papier.
Twee vierkantjes gemat op rood papier en het plaatje ervoor!


Het plaatje met het vrolijke rendiertje die pakjes komt brengen.
Het is een plaatje van de knipvellengalerij.
Ik heb een beetje bij gekleurd met de kleuren van de muts en pakjes.
Zo komt het rood beter uit!


Nog een tape onder het plaatje en een stukje hiervan op een stukje cardstock geplakt als tekst.


Onderaan nog een paar glittersteentjes en ik vind hem goed zo.
Een vrolijk kaartje toch?

Doen jullie nog mee met de uitdaging, het kan nog tot 21 april.
Ik kom zeker even naar jullie creaties kijken en ik bedank jullie voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.





 

16 opmerkingen:

  1. Hihihihi..... wat een leuk rendiertje en weer een rode kaart. Vind ik heel mooi! Zeker voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was een vrolijke kaart groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de rode kleuren en het schattige plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat een vrolijk rendier laat je zien op je kaart, daar word je toch meteen blij van!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Marijke, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Marijke, wat een vrolijk plaatje op je mooie feestelijke kerstkaart. Schattig. Heel leuk gecombineerd met je favoriete kleur en meteen een mooie reminderkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige reminder Kerstkaart , Marijke
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel gezellige kerstkaart heb je gemaakt met dit schattige plaatje van het rendiertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk deze kaar met heel veel rood !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk plaatje.
    Je hebt het mooi in de spotlight gezet, met deze sketch, want het krijgt nu alle aandacht.
    Ik ga nu gauw mijn kaart afmaken en dan op mijn blog zetten, ben bijna klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met het leuke rendier Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart met het leuke rendier, zo'n leuk plaatje en ook je kaart weer mooi aangekleed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een superleuk kaartje als reminder, zo'n grappig plaatje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke kaart, Marijke! Leuke afbeelding heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel mooi lief kaartje met een leuk plaatje.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen