zaterdag 6 april 2024

Happy Birthday!



Vandaag een verjaardagskaartje in het rood.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een donkerrood papier. 
Daarop een reepje goud papier en een stans van donkerrood onder het plaatje.



Het plaatje met een lekkere coupe met ijs en kersen. Daaronder nog een stans met sterren.
De tekst twee keer gestanst en bovenaan nog een randje met goud papier.


Ook aan de binnenkant een mooi donkerrood papier en aan de andere kant een tekst van rood glanskarton.



Dit is mijn donkerrode kaartje. Ik vind hem mooi geworden met deze kleuren.
In het echt een heel mooie diepe kleur.
Deze kaart gaat naar een vriendin die in mei jarig is, maar nu al gemaakt. Ik ben aan het vooruit werken.
Wel handig met de zomer en met de vakantie.

Ik doe trouwens altijd in het voren werken voor verjaardagen. 
In april maak ik de kaarten voor mei klaar zodat ze klaar staan. Doen jullie dat ook?
Of maken jullie pas met de verjaardag een kaartje? 
Ik ben benieuwd, laat het me eens weten.
Voor nu een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.



 

5 opmerkingen:

  1. Mooi je kaart !!!!
    Ik heb een doos waar ik de gemaakte kaarten in doe en als er iemand jarig haal ik er 1 uit.....maar als ik er meerdere nodig heb kom ik wel eens te kort...dan aan de slag
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak de kaarten vaak al eerder klaar.zodatik op tijd de kaart kan versturen. Vooral omdat wij er ook regelmatig op uit zijn. Je hebt een mooie verjaardagskaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet de coupe met kersen er heerlijk uit Marijke en het glimmende rood geeft nog een extra feestelijk tintje aan het geheel. Ik probeer kaarten wel ruim van te voren te maken maar soms lukt dit niet of ik krijg ineens een ander idee en dan maak ik een andere. Ik kijk altijd wel een maand vooruit wie er jarig is dus ben dan wel op tijd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje met de lekkere ijscoupe en de leuke rode kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie verjaardagskaart met een heerlijk plaatje,
    ik maak mijn kaarten ook vooruit en zoek dan een kaart uit die het best bij de jarige past,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen