vrijdag 19 april 2024

Een opkikkertje!


Vandaag laat ik een kaartje zien die als opkikkertje is bedoeld voor de dochter van mijn overleden vriendin.
Zij heeft hele nare aangezichtspijnen en hoofdpijnen en daar wilde ik iets vrolijks naar toe sturen.

Ik ben begonnen met een donker gele cardstock en daarop een groen papier waar ik een groen glanskarton onder heb gedaan.
Het plaatje op een glanskarton geplakt en daar weer een streepje roze onder gedaan.



Het plaatje is van SJ Cadeau momenten van Facebook. Daar krijg je een heel pakketje voor maar 1,50 met allemaal verschillende plaatjes. Ik vind ze leuk en voor allerlei onderwerpen heeft ze wat.
Een beetje reclame mag wel denk ik!


Nog een tekst erbij op een bloemetje geplakt en bovenaan nog een zonnetje.
De kaart is al ontvangen en ze was er blij mee.
We hadden gelijk weer eens even contact, want dat verwatert ook snel als je elkaar niet regelmatig ziet.
Wel dit is het weer.

Deze kaart doet mee met de uitdaging bij 4 Seasons met een kikker .

Bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes 
Marijke

9 opmerkingen:

  1. Echt een opkikkertje deze kaart in vrolijke kleurtjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk
    Lekker vrolijk en het bloemetje en zinnetje maken het af.
    Zo gaat dat met contacten maar door deze kaart weet ze toch dat je af en toe aan haar denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het vrolijke kikkertje en het leuke papier hier word je blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marijke,
    Van deze vrolijke kaart moet de dochter wel opgeknapt zijn. Fijn dat je haar ermee verrast hebt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke opkikkerkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kikkerkaart, dat zal de ontvanger zeker waarderen!
    Bedankt dat je meedoet met onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen