maandag 23 september 2024

Allemaal bloemetjes!



Vandaag nog een kaartje met allemaal bloemetjes.

Het is al een ouder kaartje die ik nog niet heb laten zien.
Ik ben begonnen met een lichtblauw cardstock waar allemaal rozen staan en 
daarop een stukje blauw dp.
Een blauwe stans en daarop nog een stans in het wit en  daarop een bloemetjes plaatje.


Onderaan de kaart heb ik nog kleine bloemetjes geplakt voor een beetje 3D effect. 
Als hartjes een klein steentje.


Een simpel kaartje en hij is ook al verstuurd.

Ik vind kaartjes 10x15 altijd moeilijker te maken. Ik weet niet waarom!
En ik heb heel veel van die maat liggen aan kaartkarton dus toch maar meer doen.
Dit is het weer voor vandaag. Donderdag weer een kaartje voor 52 WTC. 
Wij zijn nog lekker op vakantie genieten van hopelijk de Franse zon! Daar zijn we wel aan toe!
(Ik schrijf dit als het buiten weer de hele dag heeft geregend)

Ik bedank jullie voor je bezoekje en berichtje. Ik lees ze graag tijdens de vakantie.
Groetjes Marijke.


 

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het mooie bloemenpapier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, al die bloemetjes.
    Daar wordt ieder mens vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart met al die bloemen! Hopelijk kun je genieten van de zon.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen