donderdag 19 september 2024

Week 38 met de kerstkaarten bij 52 WTC.

 



Week 38 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze keer even geen gnom maar een sneeuwman op de kaart.

Ik ben begonnen met zilvergrijze cardstock en daarop een papier met houtstructuur.
Daarop een paar laagjes bloemen uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.


Het plaatje is weer van Facebook en daar heb ik nog een koper hologrampapier onder gedaan.
Hieronder goed te zien dat de bloemen wat naar voren steken.


Nog de tekst aan de zijkant ook van koper hologrampapier.


En aan de binnenkant ook nog een plaatje met tekst en aan de andere kant een stuk van oud dp.


Ik vind dit een beetje bijzondere kaart als je hem in het echt ziet. 
Hij is wel mooi hoor maar die houtstructuur samen met die bloemen maakt het 
een drukke kaart denk ik!
Ik vind hem toch wel geslaagd en ik hoop jullie ook?

Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.









7 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig je kaart wat een tof plaatje van deze mooie sneeuwpop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke papier een het leuke plaatje, wat is de sneeuwman mooi gekleed sjiek hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met dit sneeuwpop plaatje en de mooie bloemen. Geeft een mooi 3D effect.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart en die sneeuwpop vind ik erg leuk.
    Hij staat daar vol zelfvertrouwen,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een super grappige parmante sneeuwman!
    Die valt meteen op!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de chique geklede sneeuwpop en de mooie bloemen boven het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen