vrijdag 18 oktober 2013

Een Kerst Engel.

Deze dig met die mooie engel had ik vorig jaar ook al een paar keer gemaakt, maar ik blijf deze digi zo mooi vinden dat ik er wel weer een paar kaarten van heb gemaakt. Het is een digi van Sureya.
Ik heb hem gekleurd met de copics en de kaart vrij rustig gehouden. Het papier erachter is van de Action. (ook van vorig jaar)
Verder een lintje met "Merry Christmas" en een gouden ster. Op de vleugels van de engel is ook met een goudstift wat goud aangebracht en als je onder de lamp naar de kaart kijkt geeft het een mooi effect.
Wel, verder valt er weinig over te vertellen, ik vind hem weer geslaagd en hoop dat de degene die hem ontvangt hem ook mooi vind.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Marijke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje Marijke....wel een moderne engel is dat....toch leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen