donderdag 10 oktober 2013

Herfst

Het is weer donderdag en tijd voor een nieuwe challenge bij Creative Knockouts.
De sponsor is deze week Doodle Pantry en het thema is : Herfst.
Nu heb ik een digi uitgekozen van de Doodle Pantry : Snowbirdie, want deze vond ik leuk, kon je een goede kerstkaart mee maken en andere wintertaferelen. Lekker dom dus, want het thema is herfst en niet winter duh!!
Dus ik heb de birdie wat aangepast en een vallend blaadje in zijn pootje gegeven en de sneeuwpop eraf geknipt. Verder wat vallende bladeren en veel geel en oranje. Dus toch lekker herfst.
Ik heb de digi gekleurd met mijn potloden en de hoekjes gespoten met een glimmermist.
Maar ... ik wil jullie niet het gehele plaatje onthouden en heb daarom ook een kerstkaartje gemaakt met de sneeuwpop.
Het is een doorkijkje, de foto is niet geheel goed, want de zon stond net in mijn fotohoekje en had verder even geen tijd op een later tijdstip de foto over te maken.Deze kaart heb ik gekleurd met mijn copics en wat sneeuw aangebracht. Verder wat bloemen en een sneeuwster aan de voorkant.
Ondanks mijn gestuntel hoop ik dat jullie toch zin krijgen om ook eens mee te doen met de challenge.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.






11 opmerkingen:

  1. Hoi marijke
    Nou deze twee zien er erg leuk en vrolijk uit!!
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Marijke, ik vind ze allebei schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 leuke kaartjes Marijke, en dan allebei hetzelfde stempeltje en zo een verschillend eindresultaat....TOP!!!

    groetjesRosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige leuke kaartjes heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten wel de zelfde afdruk maar zo verschillend.Heel erg leuk zo de verschillen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your sweet cards the colors are fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn prachtige kaarten geworden!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat gaaf weer je kaartjes, wat heb je dit mooi gemaakt en gekleurd, helemaal Toppie!. Ze zijn heel schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are both so cute Marijke, love them!

    Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen