maandag 28 oktober 2013

Snowflakes fall....

Hier nog maar een kerstkaartje. Nu een zilveren engel met de digi van Sureya. Heb ik een gouden en een zilveren, meer maak ik er dit jaar niet, maar wat is het een heerlijke digi om mee te werken.
Heb de digi gekleurd met mijn copics en de vleugels nog extra gekleurd met een zilveren gelstift.
Deze stiften zijn van Gelly Roll en die kleuren zo mooi. Je kunt er net even een accent mee maken.
Verder heb ik glitterpapier gebruikt achter de digi,sneeuwsterren uitgestanst en deze weer gekleurd met perfect pearls poeder.
Een mooie tekst en nog een bloemetje. Eenvoudige kaart, maar ik vind hem prachtig.
Ben bijna klaar met mijn kerstkaarten, zo af en toe nog eentje maar de meeste zijn klaar.
Een heerlijk gevoel.Wil nog wat andere dingetjes maken voor de Kerst, dus hoef ik niet meer aan kaarten te denken.
Wel ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden, bedankt voor jullie bezoekje en lieve opmerkingen.
Groetjes Marijke.






7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Marijke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel MOOI blinkend kaartje is dit Marijke.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg leuk kerstkaartje Marijke met weer zo'n heel mooi ingekleurde moderne meid erop... superzzzz....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook heel mooi Marijke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo he!!!! das een kanjer van een kerstkaart, heel mooi gedaan en leuk papier heb je gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marijke
    een prachtige kaart en zo gaaf met dat glitterpapier erop
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, stijlvol kaartje en het afdrukje blijft mooi!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen