donderdag 25 juni 2015

52 weeks to Christmas




Het is weer donderdag en dus kerstkaartje!!! En omdat het de laatste donderdag van juni is hebben we weer een opdracht.
Deze keer uitgekozen door Lia en het wordt een passe-partout of een doorkijk of een schudkaart.
Nou dat is een flinke keuze toch nog.
Ik heb er een doorkijk van gemaakt met de "huismuisjes".
Aan de binnenkant een muisje met een groot stuk kaas en een strik eromheen. Deze is gekleurd met de copics en buiten aan de voorkant staat een heel klein muisje vol verwachting te kijken en ook deze is gekleurd met de copics.
Een mooi glimmend papier aan de binnenkant achter de muis en aan de voorkant een grijs papier met kadootjes erop. Verder nog een kerstboom waar ik allemaal rode stipjes met de pearlpen heb gezet.
Een grappig geheel en eigenlijk heel leuk om te maken.
Ik weet alleen niet hoe ik aan de binnenkant nu een tekst kan zetten met de kerstgroetjes van ons maar dat zie ik dan wel weer!!
Ik zelf ben al een poosje op vakantie dus deze kaart is er van te voren in gezet.
Als het allemaal goed is zitten we te genieten van de Franse zon.
Dus ik wens jullie veel hobbyplezier maar ik doe even wat anders!!
Alhoewel ik neem wel hobbyspulletjes mee dus wie weet zit ik nu even te kleuren of zoiets!!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.











6 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Schitterende kaart, woww ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..ik hoop dat jullie in Frankrijk inmiddels ook beter weer hebben, hier is het vandaag zomer geworden..
    Je kerstkaartje met doorkijk ziet er superleuk uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doorkijk-kerstkaart. Die house mouse stempels blijven leuk.
    Fijne vakantie!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG je kerstkaartje voor deze week Marijke...leuk gedaan met het doorkijkje
    en geniet nog maar lekker van je vakantie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Marijke
    een keitof kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen