maandag 8 juni 2015

nog een verjaardagskaartje!


Ik heb nog een verjaardagskaartje met een zebra maar dan voor mijn jongste zoon. 
Ik heb hem gemaakt in zijn kleuren want hij houdt heel veel van zwart maar heeft ook wel wat met knalgroen. Dus de combinatie zwart/wit met groen.
Ook dit plaatje komt van pinterest en de achtergrond is gemaakt met mijn eigen achtergrond stempel en met zwart embossingpoeder bewerkt.
Ik vond het wel grappig om voor mijn beide zoons een zelfde soort kaart te maken.
Dit is een langwerpige kaart geworden , dat vond ik mooier bij het plaatje passen. 
Achter het groene papier nog een zwart papier en een witte kaart.
Ook een eenvoudige kaart maar toch wel weer een mooie mannenkaart vind ik zelf.
Dit was het weer, ik bedank jullie voor jullie bezoekje en reacties.
Vond de reacties van de vorige zebra geweldig om te lezen.
Groetjes Marijke.








4 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    een erg gave kaart waar je zoon zeker heel blij van word want het is erg mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je wel ff super leuk gemaakt zeg!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen