donderdag 4 juni 2015

52 Weeks To Christmas

Alweer donderdag en weer een kerstkaartje!!
Deze keer heb ik een oudje voor jullie, een kaartje die ik speciaal voor mijn zoon had gemaakt!
Een Kenny K. meisje met een takje mistletoe, mooi gekleurd met de copics en lekker felle kleuren.
De randjes van de kleding zijn bewerkt met glitter embossing.
Verder niet veel erbij, een lint erachter een ster en een bloemetje met tekst.
Het is al een oudje uit 2011 maar ik vind hem nog steeds leuk.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden??
We zijn al een tijdje onderweg, kan niet zeggen hoe het gaat maar ik wens jullie een fijne dag toe!
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje,
Marijke.





5 opmerkingen:

  1. Olala, sexy kaartje...:-), leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi ik vind hem ook sexy! En prachtig je bloemen close up Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kertkaartje Marijke...en wat een knap sexy meiske erop....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marijke
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen