zondag 20 mei 2018

Beterschap!



Een beterschapskaartje deze keer.
Het is een gouwe ouwe! Want hij is van vorig jaar, maar ik heb niet genoeg kaarten in het voren om mijn hele vakantie te overbruggen dus deze keer een oudje!
Het is een kaartje met een digi van Mo Manning. Die vind ik echt zo leuk!
Ik heb hem gekleurd met de copics en wat stempeltjes erbij gezet als opvulling.
Wat kijkt ze zielig hé? D'r beer is kapot, het zit een beetje tegen zeg maar!


Diverse groene papiertjes en een crème cardstock. Nog een vierkante stans achter de digi.



Verder veel bloemen in de hoek en een groene strik en beterschap natuurlijk.




Ik vind dit nog steeds zo'n leuke kaart dus wil ik hem nog een keertje latten zien.
vinden jullie hem ook leuk? Laat het gerust weten, vind het heerlijk om te lezen.
Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

5 opmerkingen:

  1. Wat een keileuke kaart Marijke,
    de digi is echt heel mooi en ook de kleuren van je kaart zijn mooi en zacht,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een leuke beterschapskaart!
    Digi is super en mooi ingekleurd.
    Fijne vakantie, en Pinksteren verder.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en inderdaad een sippe blik!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig beterschapskaartje Marijke. Die moet zeker wel gezien worden.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen