zondag 13 mei 2018

Moederdag!


Natuurlijk is het vandaag Moederdag en daar hoort een kaartje bij.
Ik heb een drieluik gemaakt voor mijn schoondochter.
Zij is zo druk met de kleinkinderen en mijn kleinzoon is bezig met een heel zwaar dieet waar zij alles voor moet doen dat zij wel een kaartje verdient.
Het is een drieluik en aan de voorkant heb ik bloemen gedaan die ik zelf heb gemaakt
en gekleurd met inkt.
Erachter een paar stansjes van harten en mooie takjes. Op de bloemen nog een paar gladde steentjes.


Aan de andere kant van de drieluik een stempel "met liefde zelf gemaakt" en een mooi DP.
aan de binnenkant zie je nog een glimp van een mooi papier met hartjes en een grotere harten erboven op.


In het midden een digi met een poes die ik gekleurd heb met de copics en een mooie ovalen stans erachter. Een bloemenrandje erboven en een zacht roze papier.



En zo ziet het er dan uit als hij dicht is. Mooi toch?



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk om te lezen.
Verder iedereen een fijne Moederdag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges: Creative moments  met moederdag.
2 Sisters:  3 gelijke dingen op je kaart. ( ik heb 4 harten gebruikt)
Crafty Creations: alles mag

6 opmerkingen:

  1. Dat het met liefde is gemaakt zie je zo! Heel mooi en dan nog als klapstuk de lieve digi. Zal ze blij mee zijn! Fijne zondag verder en groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heeft ze wel een mooie kaart verdiend, leuke digi van de poes en een mooi model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je dat voor je schoondochter hebt gemaakt. Dat zal ze zeker gewaardeerd hebben.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart voor je schoondochter.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en wat een apart model!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Marijke!!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen