zondag 27 mei 2018

Een hele fijne dag!




Vandaag ben ik helemaal op de zomerse tour! Een heerlijk geel kaartje met een zonnebloem.
De zonnebloem heb ik met inkt gemaakt en een mal van Ali. 
Onder de bloem papier bewerkt met inkt en stempeltjes. Een geruit strikje en een paar bijen die van glanzend papier zijn gemaakt.
Het is echt een zomers kaartje geworden vind ik zelf! De vlinder maakt het helemaal af.
Deze week zijn we heerlijk met de caravan erop uit getrokken naar Frankrijk.
Dit bericht is van te voren erin gezet dus ik weet niet of het weer goed is maar ik hoop van wel natuurlijk! Ik wens jullie een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje. 
Groetjes Marijke.





6 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke , leuke zomerse kaart hoor , mooie zonnebloem en de vlinder is prachtig ,goed bezig dáár!
    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met zonnebloem. Leuk met die grappige miertjes erbij. Het is hier zomers weer, dus niets te klagen. Fijne vakantie!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is bloedheet hier, dus je zomerse kaart doet het goed nu, ik vind de zonnebloem echt prachtig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje met zonnebloemen.
    Een fijne vakantie!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, het is hier prachtig weer!
    Daar past je zomerse kaartje perfect bij.
    Die miertjes zijn erg leuk (bijtjes, hahaha) lol
    Zonnebloem is super.
    Heel leuk gedaan!
    Veel plezier in Frankrijk, zonnige groetjes uit Nederland.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen