zaterdag 28 juli 2018

Birthday Girl!



Het is vandaag gelukkig even iets minder warm!!
Heel Nederland is blij geloof ik! Ik in ieder geval wel!
Dus ik heb even wat zitten hobbyen op mijn zolder met de ramen open!
Ik wilde eens iets paars maken! Ik had nog zo'n leuk plaatje en dus papier bijgezocht en een cardstock. Het is een dubbele ticketkaart geworden.


Ik ben begonnen met een paarse cardstock en daarop diverse laagjes paars papier.
Het plaatje is van Syta als ook de plaatjes van de lavendel aan de zijkanten.


Verder wat lavendel uitgestanst in diverse kleurtjes paars en op elkaar gedaan met een strikje.
Onder het plaatje al een heel oude stans en ik weet niet van wie?


Aan de bovenkant een mooi kanten stansje van Marianne geloof ik!

Aan de voorkant een tekst met een strik


 En aan de andere kant een plaatje van een bosje lavendel die ik ook aan de binnenkant heb gedaan. Het was een plaatje van drie bosjes dus ik heb ze door geknipt!
Een heerlijk zomers kaartje vind ik het.
Het doet me denken aan Frankrijk.
Aan de lavendelvelden in de Provence. Was prachtig om te zien!
Ik ben tevreden en de ontvanger zal hem ook wel leuk vinden denk ik! 
Ik wens jullie een fijne dag toe en voor degene die nu vakantie hebben veel plezier en geniet ervan!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes.
Marijke.



6 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Marijke. Heel leuk om de ticket-stans dubbel te gebruiken. Mooie kleurtjes en ik ben dol op lavendel. Ik zet ook altijd een pot pal naast de tuindeur, de geur komt dan zo heerlijk binnen waaien :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in paarse kleurtjes, leuk plaatje en een mooi randje, is van Noor design, leuk die lavendel plaatjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo dubbel ticketkaartje! En in het paars vind ik altijd mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke 3 luik ! mooie details,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook leuk Marijke. Goed bedacht om van dit model eendrieleuik te maken. Mooie materialen heb je gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen