donderdag 26 juli 2018

Week 30 bij 52 WTC met een uitdaging


Week 30 bij de kerstkaarten van 52 WTC.
En omdat het alweer de laatste donderdag van de maand juli is zit er een uitdaging bij.
 Deze keer mocht Epie kiezen en zij koos voor een vrolijke kerstkaart met een dier erop.
Ik heb mijn vrolijke Rudolf stempel maar weer eens tevoorschijn gehaald. Deze vind ik gewoon heel erg leuk. Ik heb ze gekleurd met de copics en de halsbandjes met een glitterstift.
De voorkant afgesneden met een stans en daar een mooie glitterrand op gedaan. Hte papier vond ik ook wel leuk, zo'n gebreid patroon! Verder eigenlijk niet veel meer erbij, nog een tekst en binnenin een groen papier met let it snow!
Ik vind hem lekker vrolijk wat jullie?
Doen jullie nog gezellig mee of lukt het jullie niet in jullie een kerstkaartje? Het is een leuke uitdaging dus degene die meedoen veel succes!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




11 opmerkingen:

  1. Ik zie dubbel , Rudolf heeft het ook warm ?
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK!! Marijke, Rudolf is en blijft toch het kerstdier...
    grappig model kaart.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Marijke , met deze rudolfjes !
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige kerstkaart met Rudolf in drievoud, ik vind het papier echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en grappige kaart, die Rudolf is zo schattig ! Groetjes,Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marijke, mij is het deze week inderdaad niet gelukt om een kerstkaart te maken maar ik geniet wel van die van jullie ;P
    Jij hebt een leuke vrolijke kaart gemaakt met die grappige rudolph. Mooi die geschulpte glitterrand, lekker feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerstkaartje! Leuk stempel en mooi papier.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kerstkaartje, vrolijke papiertje en gezellige rendiertjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een hele leuke en mooie kaart Marijke.
    Prachtig scrappapiertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi rendier! leuk gecombineerd met je papiertjes en de glitters!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, deze rendiertjes! Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen