donderdag 12 juli 2018

Week 28 bij 52 WTC




De winnaar van de uitdaging van vorige week zijn bekend:
De top 3:
 nr 1 = 5 Marja
nr 2 =  6 Jacqueline
nr  3 = 11 Nelleke
En de random heeft nr. 2 Syl gekozen.
Leuk dames, van harte gefeliciteerd.
En dan nu week 28 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
We zitten midden in de zomer en ik denk dat niet veel mensen nog bezig zijn met kerstkaartjes of vergis ik me?
Ik heb deze al gemaakt in maart toen het nog koud was en niet lekker om buiten te zijn.
Het is ook een echt winterkaartje geworden. Mooie bruintinten en glitter.
De cardstock is beige  en het gestreepte papier heeft een glimmend streepje en is geel. Een lussenlint daar op en een bruin papier mer houtnerf. Deze is wat verhoogd opgeplakt. Verder een mooie bloem met een glanshart en een houten ster.Het plaatje is van Syta.
Ik ben tevreden over deze kaart. Wat vinden jullie ervan?
De ene kaart valt beter uit dan de andere en ik vind deze prima.
Iedereen bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.









17 opmerkingen:

  1. wat een mooi winters kaartje, al doen de kleuren warm aan mooi die bruin goud kleuren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig winters kaartje, wat heb je alles mooi gecombineerd, met als toppertje die prachtige bloem!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit winterse kaartje marijke, Prachtig in deze naturelkleurtjes...TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie nostalgisch kerstkaart Marijke in mooie kleuren!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sfeervolle kerstkaart Marijke, lekker nostalgisch, mooi plaatje en gave bloem,
    Ansx
    Ik maak gewoon elke week 1 of 2 kerstkaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met die winterse tinten. Leuk plaatje. Wat goed dat je in de koude periode vooruitgewerkt had, ik maak wel echt (bijna) elke week een kaartje, soms voor een enkele week vooruit, maar niet veel.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie winterse kerstkaart! Ik probeer de kerstkaarten wat af te wisselen met strand en zomerkaarten. Ik heb geen kerstkaarten in voorraad.
    Soms moet ik de donderdagkerstkaart op woensdagavond nog afmaken.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart geworden, mooi papier, mooi plaatje en supermooi versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the design of the flower that you used for this card, so intricate and beautiful. The entire design of the card looks great, thanks for the share. Hope you have a nice rest of your week.
    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi winters vintage kaartje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Marijke! Prachtige kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige sfeervolle kaart! hartelijk dank voor de felicitaties!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooi winters tafereeltje
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Marijke !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart voor week 28!
    Daar straalt warmte vanaf.
    Heel mooi gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen