zondag 11 november 2018

Best Friends!


Deze week een kaartje naar de sketch Cheerful sketches voor iemand die te horen heeft gekregen dat ze kanker heeft en niet meer te genezen.
En dan vind ik dit zo'n mooie tekst want je moet het dan toch van je echte vrienden hebben als je zo'n bericht hoort!

Ik zie nu dat ik hem gekanteld heb maar dat zal geen probleem zijn!
Ik heb hem in diverse kleuren bruin gehouden. Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een goudbruin papier.
Daarop een DP met veertjes en een donkerbruin papieren lint die ik door de embossing heb gehaald.
Nog twee punten van een goud papier en onder de cirkel nog een stansje.



Dan de tekst en als afwerking nog wat glittersteentjes.


Een vrij sobere kaart maar de goudtinten maken hem wel mooi.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Cheerful sketches met een sketch
Coloursisters met kleuren pallet bruin

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Marijke....vinden ze vast niet erg dat de sketch gedraaid is!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met de sketch een mooie kaart gemaakt, ik vind de tekst ook heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een sketch mag je spelen hé, zolang de sketch goed herkenbaar is... Een kwartslag draaien kan altijd!
    Mooie kaart Marijke
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, voor helaas een verdrietige reden. Maar de kaart zal een bemoediging zijn.
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De schets draaien mag altijd, Marijke, zolang hij maar duidelijk herkenbaar blijft. En dat is hij. Prachtig gedaan met die mooie tekst. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marijke!
    Al is de aanleiding wel een heel verdrietge.
    Dank je wel dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi en simpel kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen