zondag 25 november 2018

Happy Birthday!


Ik laat jullie een vintage kaartje zien vandaag. Ik had zo'n mooi plaatje gekregen en daar heb ik een kaartje van gemaakt!



Het is een bruin kaartje geworden maar dat past wel mooi bij vintage!
Ik ben begonnen met een beige cardstock en daar een bruin sterrenpapier op, daarop een beige hartenpapier, een roze papier onder het plaatje en uiteindelijk het plaatje.


Een lief balletmeisje.



Bovenaan de kaart een bloem uitgestansd en vastgemaakt met een kleine brad. En aan de andere kant een bruin strikje.



De tekst met een gouden randje van de action omrand en 
de tekst met een gouden stift overtrokken.

Ik vind het een heerlijk plaatje en een mooie kaart om aan een vriendin te sturen.
Wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd hoor naar jullie reactie.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Carlin's kaartenparadijs jubileum en hartjes.

Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Marijke !
    En zeker een super lief plaatje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig plaatje op een hele mooie kaart, de bloem is echt heel leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een leuke kaart is dit Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje Marijke , zal de ontvanger blij mee zijn he
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Marijke. En ach ja, een verjaardag is ook wel een beetje een jubileum.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk!
    Schattig meiske op je kaart.
    Dat zal je vriendin leuk vinden.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schatje geworden Marijke. Supermooi gemaakt deze prachtige kaart. Leuke details. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een schattig plaatje! Een erg mooi kaartje geworden zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met super mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen