maandag 12 november 2018

Zoey 5 jaar!


Ik heb gisteren heerlijk zitten knutselen voor mijn kleindochter. Zij wordt in december 5 jaar en is gek van eenhoorns.
Dus die leuke eenhoorns van Marianne gekocht bij Whoopie en aan de slag gegaan.
Ik wilde een schuifkaartje maken met een extra kaartje.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een groen en lila DP. Deze heb ik verhoogd opgeplakt zodat er een kaartje tussen kon.


De eenhoorns op diverse cirkels gedaan en nog een mooi glimmend lintje erachter.


Een vlaggenrandje mag niet ontbreken.



En zo ziet het kaartje eruit wat binnenin zit met de tekst en nog een eenhoorn.


En ook aan de binnenkant nog een eenhoorn.
Ik vind hem geslaagd en ben er blij mee. Ik hoop mijn kleindochter ook!
De kaart doet nog mee met de volgende challenges:
craftycalendarchallenge - paperpiercing
craftyfriendschallengeblog - use 2 or more papers
sendasmile4kidschallenge - kaart voor kinderen
carabbiemomentsofcraft - zoveel mogelijk wit

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



6 opmerkingen:

  1. Oh, such a lovely birthdaycard - perfect for a girl's birthday!! Thanks for playing with us at our 100. challenge over at Challenge up your life! Love, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verjaardagskaart heb je voor je kleindochter gemaakt Marijke. Lief die zoete kleurtjes en als je fan van eenhoorns bent is dit natuurlijk een schot in de roos. Je hebt zelfs aan de binnenkant gedacht, mooi hoor!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie verjaardagskaart gemaakt voor je kleindochter, lieve zoete kleurtjes en de eenhoorns zijn vast een schot in de roos, ook de binnenkant is leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart voor je kleindochter!
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a lovely unicorn card! Love it! Thanks for joining us at challenge up your life!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card Marijke. Thank you for sharing with us over here at the Crafty Calendar Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen