zaterdag 2 februari 2019

Happy Birthday!


Vandaag een zoet verjaardagskaartje.
Het is een lekker roze kaartje met allemaal cupcakes erop.


Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop verschillende DP met cakes en taartjes. 


Ertussen een randje van Ali van allemaal theekopjes en theepotjes. Ben ik zo blij mee!


Een mooi plaatje van lekkere taartjes en een stripje eronder geplakt van een glitterrandje.
Erboven nog een paar vlaggetjes.


Aan de voorkant van de flap de tekst  van Happy Birthday


En aan de binnenkant van de flap nog wat "sweet" teksten en ook een rubber glitterstripje.
Echt een kaart voor een dame toch?
Ik vind hem leuk en jullie? Vandaag eens lekker aan de knutsel gegaan.
 Afgelopen week is er niet veel van gekomen. Veel doktersbezoeken en met spoed naar het oogziekenhuis waarna ik helemaal niets meer zag! Gelukkig was mijn man meegekomen. Voelde me even echt invalide.
Gelukkig niets aan de hand maar was wel even schrikken en na heel veel kijken in mijn ogen kon ik gelukkig weer naar huis. Maar daarna had ik even geen zin meer in knutselen en blogland bezoeken, dat begrijpen jullie!
Voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.







4 opmerkingen:

  1. Hele mooie en vrolijke kaart Marijke, dat was schrikken dan met je ogen, kan begrijpen dat je even niks met bloggen hebt.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke taartjes kaart!
    Ik ben gek op taartjes. De theeservies rand is super leuk.
    Wat een toestand met je ogen.
    Gelukkig niets ernstigs.
    Fijn dat je man, je dan bijstaat,ik heb ook zo'n lieverd,mag ook wel eens gezegd worden, niet dan! :)
    Bloggen komt wel weer niets moet, alles mag!
    Pas goed op jezelf!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk vrolijk felicitatie kaartje Marijke.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. D ast klinkt eng zeg!!
    Hopen dat je oog, na wat rust, weer hersteld en je verder geen last meer hebt.
    Je kaart is echt leuk, ik krijg zo'n zin in cup cakes😂

    BeantwoordenVerwijderen