zondag 17 februari 2019

Happy Birthday!




Vandaag een heel lief kaartje met een 3d plaatje van Sarah Kay.
Ik gebruikte de kleuren van het kleurenwiel van Knutsel en Kadootjes


Er zitten de kleuren roze, groen en bruin in.


Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop het mooie papier van Joy. 
daar zitten al heel veel bloemen op dus eigenlijk hoef je er weinig bij te doen.
Heb wat heuveltjes gemaakt en de tekst ervoor.


Het 3D plaatje heb ik gekregen van iemand die niet meer knutselt maar de plaatjes al klaar had!


Hier het mooie papier nog te zien met allemaal vlindertjes ervoor.


En de mooie bloem een combinatie van twee bloemen van Crealies.
Het is een lief kaartje toch? Hij is voor mijn buurmeisje die wordt 17 en af en toe een beetje verliefd!
Deze kaart doet mee met de challenge van : Knutsel en Kadootjes.
Ik wens iedereen een heerlijke dag vandaag, geniet van het weer en vanavond maar weer aan de knutsel!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.







8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart en mooi met dat plaatje! Ik verzamelde vroeger die Panini-prentjes van Sarah Kay. Heb ze nog steeds liggen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met een heel lief 3D plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig.
    Het 3D plaatje is zó lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke leuke kaart Marijke !
    Alles past zo mooi samen en de vlinders fladderen vrolijke rond daar word je zo blij van met deze mooie kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, Marijke.
    En wat heb je een leuke blog. Ik ben je gaan volgen. Kom je ook eens op mijn blog rondkijken en eventueel volgen?
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren en speels met die kleine vlindertjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Marijke, erg mooi. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen