donderdag 21 februari 2019

Week 8 van 52 WTC.


Week 8 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Voor deze kaart geldt eigenlijk hetzelfde als van vorige week. Ik heb ze samen zitten maken nadat ik op Pinterest had zitten kijken. Een vrij simpel kaartje maar het papier was al mooi van zichzelf dus behoefde niet veel meer!


Een mooi glitterrandje onder het grijs en de bomen op het DP geven een mooi winterweertje te zien.
Ik heb er een paar bergjes bij gedaan om doorheen te rijden en wat glitterzand.
Verder wat extra witte stipjes als sneeuw over de hele kaart.

Een stempel en verder niets.
Ook dit stansje (van Ali) van de auto met boom vond ik zo leuk dat ik er iets mee wilde doen.
Een simpel kaartje voor mij doen maar de inspiratie moet nog komen hoor!
Ik ga me maar storten op voorjaarskaarten misschien helpt dat!!
Heb nog een paar jarige de komende tijd !
Voor nu wens ik jullie veel succes met de kerstkaartjes en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.


22 opmerkingen:

  1. Mooie winterse kerstkaart!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof winters tafereeltje, hoop dat de auto niet helemaal ingesneeuwd raakt...
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet de auto echt ploeteren door de sneeuw!
    Wat een storm zeg......hihi.
    Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hoe die auto door de sneeuw heen rijdt, lijkt wel of er nog meer sneeuw opkomst is, lekker zo'n donker lucht op de achtergrond.
    Super leuke kaart Marijke, wij zijn ook begonnen aan de voorjaarskaartjes, lekker hoor.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi sfeervol kaartje heb je gemaakt en zo simpel vind ik het niet! Die auto zit in een halve sneeuwstorm! Leuk gedaan en leuk dat je volger bij me bent geworden. Succes met de voorjaarskaartjes.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, Marijke!
    Ik vind auto's met zo'n boom er op altijd zo gezellig!
    Groetjes
    Jantine

    PS leuk dat je volger bent geworden, ik ook bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze stans van Ali is ook naar mij onderweg, je hebt een mooi winters tafereeltje gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK vind dit een hele leukerd Marijke. Soms heb je dat. Veel plezier met de voorjaarskaart. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die auto moet door een heuse sneeuwstorm ! Leuk gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je volger bij mij bent geworden. Ik volg jou nu ook.
    Leuke kerstkaart laat je zien. Die auto met kerstboom op het dak is leuk. Hopelijk komen ze goed over in deze sneeuwstorm.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel mooi geworden Marijke!
    Het wordt voorjaar, dus die kaartjes moeten ook wel gaan lukken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je me bent gaan volgen en natuurlijk volg ik jou nu ook.
    Enig kaartje heb je gemaakt. Ik vind die auto's met kerstbomen er bovenop zó leuk. Heb zelf zo'n stans van MD liggen. Heb er echter nog steeds niets mee gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Marijke! Zo winters met de auto die door de sneeuw rijdt, leuk gedaan hoor. Ik volg jou nu ook ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk kaartje heb je gemaakt met de rode auto. ik ben je volger geworden en hoop dat je bij mij ook eens komt kijken. ik ben nog niet zo lang actief met mijn blog, maar Rosina heeft mij al goed wegwijs gemaakt in deze wereld.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via de 52 weeks ben ik op je blog terecht gekomen en ik ben gelijk volger geworden. Mooie winterse kaart, leuk met de auto. Je kaartje voor K&K vind ik geweldig, zulke mooie kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat superleuk gedaan Marijke! Ben dol op dat autootje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart, heel mooie achtergrond, en zo leuk, die auto met de kerstboom ! Bedankt, dat je mijn blog wil volgen, ik ga ook bij jou kijken hoor ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi winters tafereeltje Marijke...leuk die felle rode auto in dat winterse landschap...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk sneeuwkaartje heb je gemaakt.
    Leuk met de auto, moet toch ook maar eens op mijn verlanglijstje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leukerd is dit geworden ! geslaagd en leuk kaartje is het zo geworden
    tof dat je er weeral bij bent deze week,
    grtjs,martina
    DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marijke,
    even tijd voor een tegenbezoekje. Wat een mooie kaart is dit. Er hangt een bepaald sfeertje in. Knap! Ik ben natuurlijk ook volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen