zondag 14 juli 2019

Congrats!


Eindelijk ben ik door de drukte heen van vakantierommel opruimen en caravan weer toonbaar maken, maar ja dat krijg je als je zo lang weg gaat hé?
Nu kan ik me weer gaan richten op mijn kaartjes!
Ik heb tijdens de vakantie wel een aantal kaarten gemaakt en deze was daar eentje van.
Het is een pastelkleurtjes kaart geworden met de heerlijke macarons.



Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een groen DP. 
Tussen de papiertjes een randje van Crealies.
Erboven een groen lintpapier en een mooie roze stans van Ali.



Daarop de heerlijke Franse macarons.
Onderaan de rand diverse kopjes met theezakjes en schoteltjes. Zo leuk!




Bovenaan nog een tekst in het groen!
Een vrolijk kaartje en leuk om sturen aan een dame toch?
Vandaag een beetje sombere dag, dus heerlijk knutselen en achter de pc! Gisteren bij mijn kleindochter haar afzwemmen geweest! Is ook leuk om dat te zien!
Voor nu wens ik jullie een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:


14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt. Echt eentje voor een dame.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marijke, ook een heel leuk plaatje gebruikt. Fijn dat je weer helemaal op orde bent,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker uit Marijke, mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe feestelijke kaart, alles klaar voor een leuke koffieklets!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, ziet er gezellig uit!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaart in de pastelkleurtjes! Lekker als alles weer opgeruimd is. Kun je je weer concentreren op andere dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart in deze pasteltinten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart in deze mooie kleuren Marijke. Wat zien die macarons er ook lekker uit. Met opruimen na de vakantie ben je altijd wel even bezig, althans, na kamperen vind ik. Ook wel weer fijn om thuis te zijn hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een mooie kaart, prachtig papier en versieringen, en nog helemaal in "Franse" stemming met die macarons ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmmm, lekker kaartje ! helemaall euk is deze geworden
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so nice! It goes perfect with our current challenge “Food or Drinks” at Patties Creations Design Challenge. Thanks for joining us…
    Pattie
    Artist and Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card - really pretty!
    Thanks so much for playing at the Penny Black Saturday Challenge, but remember that in order to be eligible for the prize draw you need to use Penny Black products.
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen