vrijdag 26 juli 2019

Voor de jarige!


Ook vandaag een kaartje gemaakt tijdens mijn vakantie!
Ik heb eigenlijk best wel wat kaartjes gemaakt al ik ze zo bij elkaar zie maar ja, onze vakantie was dan ook erg lang dus tijd zat! En ben wel blij want nu kom ik er echt niet toe, het op mijn blog zetten vind ik al teveel! De druppels lopen langs mijn wangen!
Maar goed een mannenkaartje!
Een glimmende kaart en was ook moeilijk te fotograferen. Je zag steeds mijn beeld erin!


Ik ben begonnen met een zalmkleurige cardstock en hierop een koper karton.
Daarop een behangpapier waar ook een heel subtiel gouden stipje in zit!


Het plaatje op een ronde stans van al een heel oude stans!
En een tekst voor de jarige!


Verder onderaan wat boten dingetjes zoals een anker en een stuur!
Zijn zulke leuke kleine stansjes!
Niet teveel poespas erop voor een man. Ik vind hem goed zo! Wat jullie?
Ik ga snel weer naar beneden in de koelte, ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


7 opmerkingen:

  1. dat brons/goud kleurtje past heel goed bij het blauw. Geslaagd voor een mannenkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mannenkaart Marijke, dat koperkarton past er mooi bij ook een heel leuk plaatje, ik ben al 2 dagen niet meer in mijn hobbykamer geweest, het is echt bloedheet, nu nog 34 gr.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een heel mooie mannenkaart, prachtig ! Ja, ik ben blij dat die hitte voorbij is, bijna weg gesmolten, en ik kwam ook niet aan kaartjes maken toe. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mannenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marijke! Leuke accenten heb je toegevoegd, net wat je zegt, niet te veel poespas voor een man, precies goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi klassiek kaartje Marijke.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer hoor.
    Leuk dat je zoveel kaartjes maakte, dat geeft ook na de vakantie nog leuke herinneringen, als je de kaartjes gaat versturen.

    BeantwoordenVerwijderen