woensdag 31 juli 2019

KKT met de kleuren koper en koper roestgroen!


Vandaag de laatste woensdag van de maand juli en daarom de kleurenkaarten bij Martina!
De kleuren zijn deze maand koper met de nieuwe kleur kopergroen! Moeilijk dacht ik in eerste instantie maar ik had nog een paar vellen koper en het groen was er snel bij gevonden!
Eigenlijk vond ik het een prachtige combinatie!


Ik heb er een lekker zoet kaartje van gemaakt met de macarons waar ik een paar plaatjes van heb!
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een koperen karton.
daar weer een groen DP op en dan het plaatje.


Ik heb daar een beetje een schilderijtje van gemaakt met de mooie lijst er omheen!
En het plaatje is nog eens geplakt op een groen DP.


Aan de bovenkant zit een rand met allemaal kopjes en theepotjes.
De tekst vond ik ook wel leuk, zelf geprint op de pc.


En aan de onderkant de leuke kopjes van Ali versierd met allemaal koper en theezakjes.
Wat vinden jullie ervan? Geslaagd voor de KKT.

Het is weer de eerste keer na de vakantie dat ik mee doe, dus moest wel weer een wennen, maar je verleert het nooit natuurlijk!
Ik vind hem leuk en weet ook al aan wie ik deze kaart ga sturen! Ik ben benieuwd wat jullie er allemaal van gemaakt hebben! Ik kom zeker langs vandaag. Heel veel succes als jullie meedoen en anders een fijne dag!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.






20 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er een zoet kaartje van hebt gemaakt! Past ook prima bij deze kleurencombinatie, tof!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart, het koperen kader springt er uit, leuk stilleven-tafereeltje in zijn geheel!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en of deze kaart gelukt is, wat leuk zeg dat het ook met zoetigheid en theepotjes zo mooi kan , inderdaad een hele mooie kleurencombinatie...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaah een zacht zoet kaartje. Supermooi, alleen ik zou hier helemaal niet opkomen in deze kleuren.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top, dit zoete kaartje, Marijke. Leuk gedaan!
    Knappe uitwerking van de KKTkleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi, zoet kaartje in de KKT kleuren, Marijke. Leuke mallen heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zoet, dat mag ook met al die lekkernijen erop. Leuke verwerking van de uitdaging echt eens heel anders. Ik zie veel in Cas en bootjes 😂 fijne dag. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje is het geworden!! Leuk om te gebruiken als uitnodiging voor een high tea.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marijke,

    Wat een gezellige kaart maakte je voor het KKT! Leuk met die theekopjes er bij...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe uitwerking met deze kleuren en heerlijk zoet, leuke kaart Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig is dit Marijke !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige dit koperen frame! En de kleuren zijn ook schitterend bij elkaar. Heerlijk zoete kaart. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal leuk geworden ! mooi gemaakt
    fijn dat je er ondanks de vakantie en warmte weer bij bent !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi Marijke met dit frame erom !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marijke,
    Gave kaart heb je gemaakt. Mooie vierkante mal. Zo komt het goed uit als eye catcher.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helaas lukte het me gisteren niet om een blogrondje te doen, natuurlijk kom ik vandaag even kijken. Wat een leuke uitwerking van de kkt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben ook een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik je niet over.
    Heel gaaf kaartje met ene mooi plaatje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar de uitwerkingen met deze kleuren! Wat is dit een chique kaartje geworden met die mooie kaderstans!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, alles past zo mooi bij elkaar,
    Ziet er zo gezellig uit.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen