woensdag 25 september 2019

De kleurencode van het KKT bij Martina.


Vandaag alweer de laatste woensdag van de maand september en dan hebben we de kleurencode bij Martina.
Deze keer de kleuren steenrood met okergeel!
Niet zo'n heel moeilijke keuze vond ik alleen wist ik even niet wat ik er van moest maken.
Gelukkig heb ik een verjaardag van een tiener en daar maakte ik maar een kaartje voor!


Een kaartje in het rood met geel. 
Ik ben begonnen met een donkerrode cardstock en daarop diverse papiertjes.
Het plaatje van de skater en een digi van Mo Manning.


Deze is gekleurd met de copics. 
Ik vind dit altijd een leuk plaatje om aan een jongen te geven en
 het fotootje van de skater erbij maakt het dan weer af!


De letters van de tekst zijn nog gekleurd met een glittercrème.



Een leuke kaart geworden vind ik zelf en in de kleuren van het KKT.
Ik ben benieuwd hoe het jullie allemaal is vergaan.
Voor meer leuke voorbeelden kijk eens op het blog van Martina.
Voor nu zeg ik veel succes en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.

Deze kaart doet nog mee met de uitdaging bij 4 Seasons met: Silhouet

27 opmerkingen:

  1. het is je heel mooi gelukt om een mooi kaartje te maken voor een jonge knul...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed om zien dat het je toch gelukt is, ondanks de moeilijke kleurenkeuze (ik vond het ook niet makkelijk...). Geslaagd leuk en stoer kaartje is het zo geworden, mooi
    bedankt voor je deelname (alweer) deze maand, fijn !
    Nog een fijne dag,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Marijke. De digi is mooi ingekleurd en stoer, het plaatje van de skater past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuke tiener kaart heb je gemaakt!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart, mooi in deze kleurtjes en zoveel op te zien.
    grtz Colien
    p.s. Als je wilt kun je em inzenden op het 4 Season Blog, daar vragen we silhouetten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere jongenskaart is het geworden, leuke uitwerking van het KKT, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoe je deze kleuren gebruikt hebt om een verjaardagskaart voor je zoon te maken. Goed gelukt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoer kaartje Marijke, daar zal je zoon vast blij mee zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super cool kaartje.
    Echt wat voor een tienerjongetje.
    Leuke digi erbij.
    Knap gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tienerkaart Marijke!! Mooi in deze kleurtjes.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tienerkaart, in de kleuren van het KKT
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een heel siert kaartje geworden, Marijke!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie jongenskaart Marijke, de kleuren doen het goed bij elkaar, leuke stempel en plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke stoere jongenskaart heb je in de kleuren van het KKT gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marijke,

    Drukke werkdag en lange file overleefd, opgeruimd en nu met een tas thee mijn blogrondje doen...
    Wat maakte jij een super toffe kaart in deze kleuren...
    Kleuren zijn perfect gecombineerd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superkaart voor een knul, een heel leuk idee en gaaf in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke tienerkaart is het geworden in de gevraagde kleuren. Mooi gedaan. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart geworden. De afbeelding is ook gaaf en dan het plaatje van de echte skater erbij, moet het wel duidelijk zijn. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een dagje te laat, maar natuurlijk kom ik nog even kijken wat jij met de kleuren van het KKT gemaakt hebt. Je hebt een heel gave tienerkaart gemaakt! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave, stoere tienerkaart in de gevraagde KKT kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zó.... deze vind ik echt heel erg mooi!
    De digi is leuk, maar de foto met de zonsondergang past ook goed.
    Erg gave kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een coole tienerkaart heb je gemaakt in KKT kleuren! En de achtergrond van je blog is ook nog eens in okergeel, hoe toepasselijk!

    BeantwoordenVerwijderen