zondag 15 september 2019

Sending you.....


Een kaartje met een Sara Kay plaatje deze keer! 
Ik heb geen goed papier meer om met de copics op te kleuren dus ik ben aan de slag gegaan met mijn kleurpotloden. Daar moet ik altijd aan wennen, de kleuren zijn niet zo vol als met de copics.
Dus ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik wel het een en ander met de copics heb aangevuld.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een groen papier en ertussen een randstansje.
Nog wat diverse papiertjes en een roze lint achter het plaatje.


Ik vind dit altijd zulke lieve plaatjes, die kindertjes met hun ouderwetse kleertjes en vooral schoenen.




Ik heb diverse bloemetjes gemaakt en de lange stans is nog van Ali.
Dat is ook zo'n mooi stansje met een mooi boeketje waar je alle kanten mee op kan. Ben ik blij mee!


Dan nog de tekst in de hoek, vond ik ook wel passen bij dit plaatje.
Het is weer een lief kaartje geworden en ik ben er blij mee! Wat jullie?

Deze kaart doet nog mee met verschillende uitdagingen:
Crafty Creations Challenges met: Anything goes.
2 Sisters on the blog met: een S op je kaart ( Sara Kay)

Vandaag nog een heerlijke dag dus iedereen geniet van de heerlijke zondag en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.






8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Marijke. Ik vind copics ook het prettigst kleuren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met dat lieve plaatje, de bloemetjes passen er leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marijke! Heel lief! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Sarah Kay ken ik ook nog van vroeger.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! En inderdaad is het met stiften vaak iets feller van kleur. Maar er is toch niets op tegen om ze allebei te gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Marijke en wat heb jij dat plaatje prachtig ingekleurd ! Ik verzamelde vroeger met mijn mama de panini-stickers van Sarah Kay. Ben er nog steeds fan van! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart. Ook ik ken dit nog van vroeger, had er blikjes en popjes van.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful creation! I love design and colours!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen