dinsdag 10 september 2019

HERFST!


Ik blijf nog even in de herfst.
Ik heb verschillende kaartjes gemaakt met dit soort plaatjes omdat ik hier toch wel heel veel vellen van heb! Toevallig zijn er aardig wat mensen jarig in de herfst dus dat komt mooi uit!



Maar deze kaart is voor mijn zus! 
We zijn samen een weekje weggeweest met de honden en zij heeft een collie! 
Gewoon een bedankje met een mooi plaatje.



Ik ben begonnen met een beige cardstock en hierop diverse papiertjes uit diverse boekjes.
Het plaatje met daarachter nog een houten papiercirkel waar de tekst op staat.
Nog een paar van die leuke pompoentjes ervoor, die ik iets verhoogd heb opgeplakt.
Een echt herfstkaartje toch?

Ik hoop dat mijn zus hem ook leuk vind maar ik denk het wel! 
Voor nu wens ik jullie allemaal een heerlijke dag, want het weer is heel goed om lekker buiten te zijn.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.




12 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Echt helemaal herfst zo in deze kleuren. Vind de afbeelding wel erg leuk moet ik zeggen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie herfstkaart voor jezus Marijke , vrolijke
    kleurtjes dat past écht bij dit seizoen !!
    Fijne middag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje voor je zus, vooral door dat leuke plaatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf passend plaatje heb je gevonden voor je zus, en er een leuke kaart mee gemaakt. Mooi in die warme herfstkleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige herfstkaartjes Marijke en het was inderdaad heerlijk weer vandaag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke herfstkaart Marijke voor je zus.
    mooie herfstkleurtjes, en ja het is heerlijk weer nog maar lekker genieten ervan,

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje voor deze tijd van het jaar. Alhoewel het nu weer zomers weer is 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vind ik dit een leuk herfst kaartje.
    Grappig dat je juist dit plaatje tegen kwam, met de collie hond tussen de pompoenen, past mooi.
    Ik vind het zo lief dat je een bedankt/zomaar kaartje maakt voor je zus, dat is nog eens leuke post om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met super mooie foto! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje! Het was hier tot 11 uur droog en prima om buiten te zijn, wat ik ook deed. Maar nu is het regenachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk plaatje, je herfstkaart is heel erg mooi geworden
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen