donderdag 5 december 2019

Week 49 bij 52 WTC. met een reminder.







Week 49 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
We hebben deze week de uitdaging van Suzan met een dier op je kaart. Ik heb deze keer een paar kerstpoesjes. Ik keek naar het plaatje en de datum 5 december en dacht dit kan mooi vandaag, een poesje met een mooie muts op en de pakjes erbij.
Net sinterklaas maar dan is wel een kerstkaart geworden haha!



Ik ben begonnen met een witte cardstock en hier  rode papiertjes. 
Een hartjesrand bovenop die ik nog uitgestanst heb met zo'n (ouderwetse) handstans.
Gebruiken jullie die nog wel eens? Ik heb ze weer herontdekt geloof ik!



Het plaatje van de poesjes is geplakt op een ronde stans van een kerstbal waar ik de bovenkant nog eens heb uitgestanst in rood glanskarton.


Een tekst verhoogd opgeplakt.


En onderaan de kerstgroet.


Weer een heerlijk rood kaartje, ik hou ervan!
En jullie, doen jullie mee met de uitdaging? Ik kom zeker even kijken hoor! 
Voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.





21 opmerkingen:

  1. Wat snoezig, die katjes! Heel leuke kaart (en leuke uitdaging!) Marijke.
    Fijne dag, groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje met die leuke poesjes leuk zo met de rode en witte tinten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en lieve kerstkaart Marijke en braaf zijn vandaag he
    Groetjes van Epie …..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mooie rode kaart knalt van het scherm af, en wat een schattig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes,Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Heel mooi in rood, met idd een super schattig plaatje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die schattige poesjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rode kaart Marijke! Het plaatje is schattig, de kaart is mooi afgewerkt, de rand bovenaan komt heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de schattige poesjes erop Marijke. Heel lief. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart Marijke, heerlijk in dat rood.
    Schattig plaatje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje in het rood en met de poesjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje met die poesjes erbij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lieve kaart door het plaatje en lekker fris door de rode kleur. Mooie spulletjes gecombineerd Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart met de schattige poesje.
    Mooi in de kleuren rood.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kerstkaart met de leuke poesjes, ik heb al die ponsen weg gedaan, kan ze toch niet meer gebruiken, door mijn handen/schouder, wel jammer, want ze zijn heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke poezenkerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk met deze poesjes !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve poesjes op je kaart...Prachtig kaartje!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat schattig😍😍.
    Leuk om er een kerstbal van te maken, van het plaatje.
    Rood eruit heeft meteen iets chique's hè, mooi hoor, zeker voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie rood/witte kerstkaart. Goed idee om een kerstbal met het poezen plaatje te maken.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen