donderdag 19 december 2019

Week 51 bij 52 WTC.



Week 51 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Vandaag laten Martina en ik nog een voorbeeldkaartje zien bij 52 WTC.
 Dit is mijn voorbeeld voor deze week!
We zijn bijna aan het einde van het jaar, nog een weekje en de 52 weken zijn voorbij.
Alle werkzaamheden van de kerstkaartjes zijn zo'n beetje achter de rug,
ze zijn al verzonden en ook al heel veel terug gekregen.
 Dat vind ik dan wel weer heel leuk! 
Maar tot het einde van het jaar laat ik jullie nog wel de kaarten zien. 
En volgende week nog een uitdaging, komen jullie dan ook nog?
Alweer de laatste van dit jaar!
Voor vandaag laat ik jullie een witte kaart zien met een beetje groen.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en een bovenrand die ik nog gestanst heb van zo'n handpons. 
Ook wel weer eens leuk, die kwam ik weer tegen in de kast met nog een paar andere grote randstansen.
Gelijk weer eens uitgeprobeerd.
Verder diverse papiertjes erop en nog een tape onder het plaatje. 
De foto's zijn wel een beetje donker helaas!


De digi gekleurd met de copics.


Een witte kerstboom erbij met mooie zilveren ballen en sterren.


En bovenaan nog een tekst.
Dit was de laatste "gewone "kaart van het jaar, volgende week komen nog de uitdagingskaarten en dat zijn geen gewone kaarten kan ik al verklappen!
Kijken dus!!
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en wens iedereen nog veel sterkte met de kerstdrukte!
Groetjes Marijke.


19 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Marijke! Mooie kleuren, snoezige sneeuwpop!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart met die schattige sneeuwpop hij is lekker gekleed op de kou
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje ben helemaal verliefd op je sneeuwpop stempel.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met die lieve sneeuwpop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje weer geworden Marijke! Ben wel jaloers op zijn mooie muts, die ziet er lekker warm uit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WWoow superleuke winter kerstkaart Marijke !
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve sneeuwman staat daar op je leuke winterse kaart Marijke. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Die randponsen zijn zeker leuk om te blijven gebruiken alleen er is zoveel leuk hè? Vervelen hoeven we ons in elk geval niet ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk kaartje met die sneeuwpop! Ik ben benieuwd naar de uitdaging van volgende week!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je voorbeeldkaart mag er weer zijn.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een lieverd van een kaart, leuke sneeuwpop(mijn eerste stempel).
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke winterse kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi winters kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Marijke. Leuk is deze kleurencombi, deze digi is zo schattig. Ik heb zo'n zelfde soort sneeuwman als stempel, maar dan heeft hij een takje in zijn hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart met de gezellige sneeuwman en ook de leuke, versierde boom.
    Ik kreeg vandaag nog 2 kaarten, waar ik er geen naar toe had gestuurd, gelukkig had ik nog reserve,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart! Leuke sneeuwman. Hij heeft er zin in!
    Ik wordt heel nieuwsgierig naar jullie kaarten van volgende week.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief is dit kaartje.
    De sneeuwpop is lief zeg.
    De kleutertjes vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen