donderdag 12 december 2019

Week 50 bij 52 WTC.




Week 50 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

De uitslag van de uitdaging van vorige week is weer bekend.
Wat waren er een hoop inzendingen! Jullie maken het ons wel erg moeilijk hoor!
Maar alle dames van harte gefeliciteerd met jullie prijs en nominatie!

Ik heb deze week nog zo'n lekker rood kaartje met een plaatje van Daan.


Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop diverse papiertjes met veel rood.
Daarop een cirkel met sterren en nog voor de afwisseling een groen gestreept papier.


Daarop het plaatje met een boom en veel cadeautjes.


Dus ervoor een paar mooie glimmende pakjes gezet, past er mooi bij!


Nog een tekst aan de bovenkant en de kaart is klaar!
Ik vind hem heerlijk vrolijk. Wordt ik altijd van rood! Vrolijk!

Mijn kaartjes zijn allemaal al weg, hopelijk komt alles voor de kerst aan, wel zo leuk!
En dit kaartje heeft ook een goede bestemming gekregen. We beginnen gewoon weer op nieuw voor volgend jaar. Maar nu eerst de kerst zelf, dat is ook al druk genoeg en daarna maar weer aan de kerstkaartjes denken.
Voor nu wens ik iedereen veel succes met de laatste dingetjes voor de kerst en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.









13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden in rood Marijke, heel mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en feestelijke kaart met die cadeautjes onder de boom.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart met het leuke plaatje en de pakjes erbij. Ik ben ook heel blij dat mijn voet problemen weer verholpen zijn,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fleurige en gezellige rode kerstkaart!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marijke, leuk in het rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél vrolijk!!
    En heel feestelijk vind ik deze kaart ook.
    Het groen past er mooi bij, niet te veel, maar het haalt de hele kaart op vind ik.
    Leuk ook, de glimmende kadootjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend in het rood je kaartje Marijke,ik houd ervan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke rode kerstkaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe kerstkaart Marijke!
    wat de pietenkwestie betreft, de workshop was wel in Nederland he, in Sluis, wel maar net over de grens...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk vrolijk kaartje.
    Bedankt voor je mooie kerstkaart die we hebben gekregen.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig in rood met leuke details.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje, ziet er gezellig uit! Bedankt voor de leuke post hier in de brievenbus.
    grtz Colien
    (als je wilt, kun je ook meedoen met de lopende uitdaging op het 4 Season challenge blog...)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke kaart Marijke. Mooi dat frisse rood. Dank je wel voor je mooie kerstkaart die hier gisteren in de bus viel. Hij hangt te pronk hoor :)..gezellig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen