zondag 24 november 2013

Een gouwe ouwe !!

Ik heb weer eens een kaartje gemaakt met een Sara Kay stempeltje.
Ik blijf ze leuk vinden. Vooral dat jochie met dat mooie rooie/oranje haar. Ik vind de plaatjes van Sara Kay altijd erg aandoenlijk.
Lekker gekleurd met de copics en diverse papiertjes over elkaar heen.
Een bloemetje en een strikje, nog een labeltje en klaar is de kaart.
Niet heel spectaculair, maar gewoon een gezellig kaartje voor een verjaardag.
Zijn jullie nog druk met jullie kerstkaarten, ik ben lekker allerlei kerst dingetjes aan het doen.
Later krijgen jullie daar wel iets van te zien. Zit alleen te worstelen met mijn adresstikkers, weer een ander formaat en dan weer anders instellen op mijn pc.Daar ben ik nu niet echt goed in.
Afijn, heb nog even de tijd voor de kaarten de deur uit moeten.
Wel bedankt allemaal voor jullie bezoekje en wens jullie veel succes met de kerstkaarten.
Groetjes Marijke.







3 opmerkingen:

  1. Wat een superlief en mooi kaartje heb je gemaakt Marijke, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven leuk de stempeltjes van Sarah Kay, zo lief!! Prachtig kaartje.

    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scheetje en zo'n mooi ingekleurd! Hele leuke kaart,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen